Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

روز پرستار یادآور ایثار و فداکاری و خلق صحنه های زیبای خدمت به هم نوع است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، سپاه نینوا بمناسبت روز پرستار و تبریک این روز به تمامی پرستاران پیامی را منتشر کرد که متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پنجم جمادی الاول سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم و پیام رسان کربلا حضرت زینب کبری (س) است. روزی که بنا به فرمایشات گوهر بار حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) یادآور حماسه و نقش آفرینی زنان در پیشبرد اسلام است. حماسه ای که مکمل حماسه ی عاشوراست. بلکه به معنای دیگر حماسه ی زینب کبری (س) به عنوان یک زن الگوی مسلمان احیا کننده و نگهدارنده ی حماسه ی عاشورا شد. وبه طور حتم نمی توان عظمت کار عقیله بنی هاشم را در مقایسه ی بقیه حوادث بزرگ تاریخ سنجید.

در جمهوری اسلامی ایران این روز عزیز را به زیبایی روز پرستار نامیده اند که با توجه به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب این انتخاب بسیار معنادار و با مفهوم است زیرا زینب کبری (س) یک زن نمونه و برجسته تاریخ است که بزرگی و عظمت حضور یک زن را در یکی از مهمترین مسائل تاریخ نشان می دهد که به جرات می توان مهمترین عامل پیروزی قیام عاشورا را نقش محوری و عمل انقلابی حضرت زینب (س) دانست.

به تعبیر زیبا و ژرف امام خامنه ای (مدظله العالی) عظمت حرکت و عمل زینب کبری (س) نشان می دهد که می توان حجب و عفاف زنانه را تبدیل کرد به عزت مجاهدانه و به یک جهاد بزرگ.

پرستاران کار سخت و دشواری را بر عهده دارند که قطعا در نزد پروردگار اجر بزرگی هم دارد. اما وظیفه سنگینی هم دارند و آن تعامل میان وظیفه و پاداش، میان حق و تکلیف که یکی از ارکان بزرگ مفاهیم اسلامی و مبانی اسلامی است.

پرستاران با تأسی از زینب کبری (س) علی رغم وظیفه سخت و طاقت فرسایی که بر عهده دارند باید همواره عظمت و بزرگی روح این کار را حفظ نموده و نشان دهند که یک زن مسلمان با رعایت حجاب و عفاف و شخصیت والای زن، می تواند در جامعه اسلامی و در پیشبرد اهداف آن موثر باشد.

روز پرستار یادآور ایثار و فداکاری و خلق صحنه های زیبای خدمت به هم نوع است.

سپاه نینوا استان گلستان ضمن آرزوی توفیق روز افزون و صحت و تندرستی، این روز عزیز و مبارک را به تمامی پرستاران خدوم و زحمت کش و فداکار ایران اسلامی بویژه پرستاران زینب گونه ی استان گلستان تبریک و تهنیت عرض می نماید.

سپاه نینوا استان گلستان

انتهای پیام/