Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسئول ح هلال احمر استان بعد از اطلاع از این قضیه که من قصد دارم با روحانی هنگام افتتاح اورژانس 5 اذر دیدار کنم، مرا به اتاق خودش راهنمایی کرد و با پذیرایی نسکافه و چایی از من خواستند که یک ساعتی اینجا باشم .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ یکی از کارمندان هلال احمر گلستان گفت : از آبان ماه است که حقوقی دریافت نکرده ام و هنوز علت آن را نمی دانم .

(خانم پ) در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد : در ماههای اخیر با سخت گیری هایی مواجه شدم که دلیلش را هم خودم نمی دانم .

وی ادامه داد : قرار بود صبح روز سه شنبه 25 دیماه همزمان با حضور رئیس جمهور جهت افتتاح مرکز اورژانس 5 آذر به آنجا بروم و از رئیس جمهور درخواست کنم که به مشکلاتم رسیدگی کند .

وی گفت : متاسفانه مسئول ح هلال احمر استان بعد از اطلاع از این قضیه، مرا به اتاق خودش راهنمایی کرد و با پذیرایی نسکافه و چایی از من خواستند که یک ساعتی اینجا باشم .

در پی این رخداد همسر این فرد با مسئولین حراست جمعیت تهران تلفنی صحبت و بعد از لحظاتی این کارمند به محل کار خود بازگشت .

بنظر می رسد هنوز هم رفتارهای عهد بوقی در برخی نهاد وجود دارد و معلوم نیست تا کی باید با چنین رخدادهایی مواجه باشیم .

در همین رابطه گفتیم با قائم مقام جمعیت هلال احمر گلستان گفت و گویی کوتاه داشته باشیم تا دلایل این امر را جویا شویم .

اختری به خبرنگار ما گفت : پستی که این فرد در دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر داشته حذف شده و نامبرده می بایستی در یکی دیگر از بخش های این سازمان بکارگیری می شد .

این موضوع در کمیته انتصابات مطرح شد و در این کمیته شهرستانها و واحدهایی که نیرو نیاز دارند به ما اعلام می کنند ، ما هم شهرستان آق قلا را مطرح کردیم که ایشان با توجه به اینکه خانم بودند ، گفتند سخته نهایتا مدیر سازمان حکم ایشان را برای اداره گرگان زد ولی این فرد اصرار دارد در بخشی که از چارت سازمانی حذف شده بماند .

وی ادامه داد : آنچه در توان اداره جهت همکاری با نامبرده بود انجام شد و ایشان حق دارد که از مراجع مختلف حق خود را پیگیری نماید .

انتهای پیام / ج.ع