Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مجری رادیو گفت :ما هم به عنوان خبرنگار وظیفه داریم و آنهم اطلاع رسانی صحیح ، چون مردم از ما میخواهند روشن سازی کنیم اما مدیر کل میراث فرهنگی گلستان مصاحبه را نیمه تمام گذشات و با حالت قهر گوشی را قطع کرد .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان چند روز پیش مهمان تلفنی برنامه روزنه رادیو گرگان بود .

این مصاحبه پیرامون ظرفیتها و امکانات گردشگری استان و دستاوردهای حاصل از سفر رئیس جمهور به استان گلستان بود .

اما در بخشی از این مصاحبه ابراهیم کریمی از افتتاح 5 هتل ، 70 طرح بوم گردی و 70 خانه مسافر در استان گلستان خبر داد .

مجری از کریمی پرسید : حال با افتتاح این مجموعه ها و ظرفیتهایی که عنوان کردید تعداد گردشگران خارجی که به استان گلستان آمده اند ، چند نفر بود؟

کریمی گفت : من چون این تعداد ممکنه خیلی دقیق نباشه بعدا بگویم . در این لحظه مجری اصرار دارد که بجای درصد ، تعداد نفرات آمده به استان را بگوید که با مثال مجری ، مدیر کل میراث فرهنگی استان ناراحت می شود و به مجری می گوید که وظیفه شما اینست که باید احساس خوشبینی بوجود بیاورید .

مجری می گوید : ما به فعالیتها و اقدامات انجام شده ایمان داریم اما سوال اینجاست که آیا این فعالیتها آنطور که باید و شاید دارد اتفاق می افتد ؟

کریمی : عرض کردم امروز رئیس جمهور و هیات دولت و رئیس سازمان که 31 استان را می بیند اینها به باور رسیده اند بعد شما به عنوان یک استانی و خبرنگار وقتی اینجوری به موضوع نگاه می کنید من دیگه صحبتی با شما ندارم .

مجری : استان پتانسیل زیادی دارد اینکه اقدامات خوبی انجام شده شکی نیست ولی ما هم به عنوان خبرنگار وظیفه داریم و آنهم اطلاع رسانی صحیح ، چون مردم از ما میخواهند روشن سازی کنیم .

ابراهیم کریمی نهایتا مصاحبه را نیمه تمام گذشات و با حالت قهر گوشی را قطع کرد .

واقعا بعد از آمدن مناف هاشمی به عنوان استاندار نوعی تقابل بین رسانه ها و مدیران استانی بوجود آمده که نیازمند بررسی و آسیب شناسی است ، چرا باید یک مدیر کل مانند کریمی که رسانه ای بودن محرز است چنین کاری کند ، چرا باید شهردار مراوه تپه بخاطر چند سوال از کوره در برود و شکایت کند و دهها چرای دیگر ...

ای کاش شورای راهبردی رسانه استانداری بجای زیرآب زدن رسانه ها و درآوردن لیست رسانه ها و کانال های منتقد و ارائه آن به استاندار به چنین مسائلی ریشه ای نگاه می کردند .

قطعا این مصاحبه که بطور مستقیم بوده توسط هزاران نفر از مردم در حال شنیدن بود و اینطوری قهر کردن و مصاحبه را نیمه تمام گذاشتن در شان یک مدیر دولتی نیست .

انتظار می رود استاندار گلستان برای مدیریت عرصه رسانه آستین بالا بزند و ضمن توجه به نهادهای صنفی این حوزه ، بیشتر برنامه و وقت بگذارد .

انتهای پیام /