Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بیانیه‌ای در اعتراض به‌ لوایح استعماری (FATF، کنواسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم و پالرمو) صبح امروز توسط اصحاب رسانه استان گلستان امضا شد .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ متن این بیانیه به شرح زیر است :

"بسم الله الرحمن الرحیم"

اگر کفار بر شما مسلّط شوند، دشمنان(سرسخت) شما خواهند بود و دست و زبانشان را به‌بدى، به سوى شما خواهند گشود و دوست دارند که شما (از دین خود دست برداشته و) کفر ورزید.(ممتحنه/۲)

امام خامنه ای(مدظله العالی): لزومی ندارد معاهداتی که می‌دانیم مشکل دارد به‌خاطر جهات مثبت تصویب کنیم، مجلس خودش قانون مبارزه با تروریسم و پول‌شویی را تصویب کند.

یکی از مهم‌ترین اهداف از مذاکرات و توافق هسته‌ای، رفع تحریم‌های اقتصادی و برقراری مجدد روابط بین‌المللی بانکی ایران بود، با این حال علی‌رغم انجام تعهدات از سوی ایران، به اذعان مقامات دولتی هیچ‌گونه گشایش چشم‌گیری در این حوزه ایجاد نشد و این بار تقصیر به گردن قرار داشتن ایران در لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی (FATF) افتاد. این موضوع به‌عنوان مانعی بر سر راه فعالیت آزادانه نظام بانکی کشور و برقراری تعامل با موسسات مالی دنیا معرفی شد.

گروه اقدام مالیFATF با پشتیبانی قدرت‌های بزرگ مثل آمریکا در پی فشار آوردن بر کشور‌هایی که در مسیر خواست آن‌ها قرار ندارند برای ارتقاء شفافیت مالی و بانکی است تا بتوانند روابط مالی کشور‌ها را با گروه‌هایی که از نظر آن‌ها تروریست تلقی شده اند شناسایی کنند.

تجربه برجام که در یک گمانه زنی اشتباه، قرار بود همه‌ی مشکلات کشور را حل کند و تمامی تحریم‌ها را رفع کند اما مدتی نگذشت که فشار‌های طاقت فرسای اقتصادی به مردم عزیزمان علی الخصوص اقشار مستضعف جامعه وارد کرد به ملت ایران ثابت کرد که مذاکره بدون تضمین اجرا نهایتا منجر به تعمیق مشکلات و از دست دادن فرصت‌ها می‌شود، فلذا این امر مسلمی است که دادن امتیاز‌های جدید نه تنها مرحمی بر درد جامعه نیست بلکه خود زخم عمیقی است!

در حالی که نظر کارشناسان اقتصادی بر این است که اکثر مشکلات کشور راه حل هایش در داخل است، حال دوباره عده‌ای در کشور می‌خواهند هزینه‌های گزافی را با قرارداد‌ها و کنوانسیون ‌های بین المللی استعماری بر ملت وارد کنند در حالی که به گفته‌ی خود مسئولین مربوطه، هیچ تضمینی برای حل شدن مشکلات بانکی و پولی با پیوستن به این کنوانسیون‌های استعماری وجود ندارد بلکه از نظر کارشناسان مشکلات فزونی می‌یابد!

ما جمعی از اصحاب رسانه استان از مجمع تشخیص مصلحت نظام این انتظار را داریم با توجه به اشکالات موجود این لوایح استعماری از تصویب آن خودداری نموده و کم کاریهایی که از سوی نمایندگان و دولت انجام شده را جبران نمایند

جمعی از اصحاب رسانه استان گلستان

انتهای پیام /