Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان گفت : یک سری نکاتی سازمان بنادر و کشتیرانی دارد و یک بحث دیگر هم عمق کم آب است که باعث می شود کشتی نتواند به ساحل نزدیک شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ ابراهیم کریمی در جمع خبرنگاران در جواب سوالی مبنی بر حضور کشتی کروز در سواحل بندرترکمن جهت امورات گردشگری اظهار کرد : در این خصوص باید برخی نهادهای متولی نظر بدهند .

کریمی افزود : بحث حضور کشتی کروز در استان گلستان جهت توسعه گردشگری دو سه سالی مطرح می باشد و ما هم پیگیر هستیم و مربوط به امروزو دیروز نیست .

وی بیان کرد : یک سری نکاتی سازمان بنادر و کشتیرانی دارد و یک بحث دیگر هم عمق کم آب است که باعث می شود کشتی نتواند به ساحل نزدیک شود و بنشیند .

مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان خاطرنشان کرد : پهلو گرفتن کشتی کروز در سواحل استان گلستان عملا امکان پذیر نیست .

کریمی با بیان اینکه یک سرمایه گذاری در سالهای اخیر پیدا شده و کشتی را نیز خریداری کرده و قرار شده آن را به گلستان بیاورد ، تصریح کرد : به دلیل مشکلات زیرساختی هنوز این بحث جدی نیست .

وی اضافه کرد : کشتی کروز در حد طرح موضوع بوده و هنوز هیچ پرونده در حد اقدامی از این موضوع مشاهده نشده و طرح مطالعاتی نیز اماکن پذیر نبودن این موضوع را نشان می دهد .

این مقام مسئول گفت : دولت در سفر سال 93 خود به استان گلستان حتی یک ریال هم به مباحث گردشگری اختصاص نداد و این موضوع کار را برای دریافت بودجه در این سفر برای ما سخت کرده بود اما توانستیم 91 میلیارد تومان اعتبار بگیریم که 70 میلیارد تومان برای طرح گردشگری آشوراده ، 7 میلیارد برای موزه بزرگ گلستان در گنبد ، 7 میلیارد برای موزه روستایی قرق و 7 میلیارد تومان برای دیوار دفاعی گرگان است .

انتهای پیام/