Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

چرا با وجود سینمای مجهز کاپری در بهترین مکان شهر جشنواره فجر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اجرا می شود ؟ تا دو سال پیش که ملک زاده و صفایی مدیریت سینما کاپری را داشتند ، همه کنسرت ها و برنامه هایی چون فیلم فجر در سینما کاپری اجرا می شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ در خبرها داشتیم که قرار است با محوریت انجمن سینمای جوانان استان گلستان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شود .

ذکر این نکته بجاست که برابر ادعای جناب قلیشلی مدیر تالار فخرالدین اسعد گرگانی ، این مکان قدیمی خسته است و به سختی نفس می کشد ، علت آن هم اینست که ما در استان گلستان سالن استاندارد و مناسب جهت برگزاری برنامه های مهم و کشوری نداریم .

لذا مجبوریم از این سالن بیش از حد انتظار و معقول کار بکشیم و نتیجه آن قطعا فرسودگی و مستهلک شدن امکانات و تجهیزات ، سرمایه انسانی و ... است .

حال سوال اینجاست ؛ چرا خانم کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان قبول کرد که سی و هفتمین جشنواره فجر استان گلستان در این تالار خسته برگزار شود ؟

تالاری که قرار است میزبان برنامه های پرحجم و مهم و محوری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان گلستان باشد و این مهم می تواند بر خستگی بیشتر تالار بیانجامد .

سوال مهم دیگری که مطرح می شود اینست ؛ چرا با وجود سینمای مجهز کاپری در بهترین مکان شهر جشنواره فجر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اجرا می شود ؟ مگر نه اینست که سینما کاپری با این هدف ساخته شد که بخشی از حجم سنگین برنامه های فرهنگی و هنری در این مکان مناسب که با استقبال مردمی هم روبروست اجرا شود ؟

چرا تالار فخرالدین اسعد گرگانی به عنوان بخش دولتی سعی دارد با کاپری به عنوان بخش خصوصی مقابله کند ، مگر نمی گوییم اصل 44 و برون سپاری ، پس چرا ؟

جواب هم روشن است ؛ تا دو سال پیش که آقای ملک زاده و صفایی مدیریت سینما کاپری را داشتند ، همه کنسرت ها و برنامه هایی چون فیلم فجر در سینما کاپری اجرا می شد و اگر برنامه های هم در تالار یا جاهای دیگر برگزار می شد ، اینها منتقد بودند که چرا به کاپری نیامدند .

اما امسال که جناب نجفی مالک کاپری آنها را به دلایل مختلف کنار گذاشته ، سعی دارند تمرکز برنامه ها را در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار کنند تا نشان دهند قدرت این را دارند که بتوانند کنایه ای به کاپری و مالک آن بزنند .

در اینجا نقش مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان باید پررنگ باشد که اسیر چنین بازی هایی نشود که اولا تالار فخرالدین اسعد گرگانی از حجم سنگین برنامه ها بیرون بیاید و هم اینکه از ظرفیت بالا ، زیبا و توانمندیهای سینما کاپری استفاده شود .

24 salon

643401 orig

انتهای پیام /