Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نائب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دشمن بر مکتب، رهبری و تسلیحات می تازد تا آن را ازبین ببرند. اگر یکی از آن را از ما بگیرند خد ای نکرده انقلاب به زمین می خورد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما؛ مهدی چمران عصر امروز در همایش تجلیل از فجر آفرینان انقلابی استان گلستان در گرگان ، با بیان اینکه امام فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود، اظهار کرد: اگر همه حول محور الهی جمع شویم همه مسلمانان وحدت پیدا خواهند کرد زیرا خداوند همه ما یکی است و به سمت نور حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: بدون نور امکان ادامه حیات وجود ندارد، از این تاریکی ها و پستی ها خداوند انسان ها را با قرآن نجات داد و پیامبر همه را به سمت یکتا پرستی رهنمون کرد.

نائب رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی تصریح کرد: بعد از پیامبر امام (ره ) این حرکت بزر گ را در تاریخ تکرار کردو ملت ما را از جهالت و ظلمات خارج کرد. کسانی زمان رضا خان را به خاطر دارند می دانند که رضا خان قلدر و نمود استکبار، بیسوادی، کج فهمی و نمود ظلم بود.

چمران بیان کرد: پسرش محمد رضا هم مستبد بود و با نوکری امریکا قدرت را بدست گرفت او جلوی مردمش دیکتاتور بود و در مقابل امریکا ذلیل و خوار بود .

نائب رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی با بیان مقایسه قبل و بعد از طاغوت، اذعان کرد: در آن زمان دین را در گوشه ای گذاشتند و متدین بودن مایه خجالت بود. اما بسیار تحول شگرف و عظیمی نسبت به قبل از انقلاب پیدا کردیم وبا انقلاب اسلامی نجات یافتیم هرچند هنوز مشکلات داریم.

وی یادآورشد: امام پرچم انقلاب را برافراشتو مردم هم پشت امام قرار گرفتند و در این سالها تحول عظیمی رخ داده است.، ما درحوزه های علمی، فناوری و تکنولوزی جهش های بزرگی را شاهد بودیم .

چمران متذکرشد: اگر دولتمردان به جوانان و همین نیروها میدان بدهند همه این فازهای نفت و گازی که باقی مانده را می توانیم بهتر از این شرکت های فرانسوی و انگلیسی که بارها یر ما کلاه گذاشتند و کار را رها کردند اداره کنیم و بسازیم.

پیشرفت های فیزیکی کشورمان در این چهل سال بسیار ارزنده است

وی پیشرفت های فیزیکی کشورمان را در این چهل سال بسیار ارزنده خواند و گفت: در ابتدای جنگ جوانان ما نخستین موشک را در اهواز زمانی که نان در اهواز پیدا نمی شد، ساختند و ازمایش کردند، آن موشک پرتابی بود و بردش زیر 10 کیلومتر بود . شهید چمران موشک را ساخت، این روند ادامه پیدا کرد و امروز ما موشک نقطه زن داریم که دشمن را به ترس و هراس انداخته است و زیر دریایی تانک ضدهوایی و پهباد و .. ساخته ایم.

چمران با بیان اینکه باید به همه این ها افتخار می کنیم و بر دست دانشمندان جوان که این قدرت دفاعی را برای ما فراهم کردند، بوسه بزنیم، افزود: همه اینها در زمان جنگ بوجود آمد و ارزشمند است و در این سالها تحول و انقلابی برپایه آیات قرآن بوجود آمد و از درون معنویات و نفوس خودمان متحول شدیم که نمونه است .

وی اضافه کرد: مکتب و ایدئولوژی امام ما را متحول کرد و هشت سال دفاع مقدس آن را گسترش داد،مردم در جنگ پایش شدند، این تحول ارزشش بیشتر از اینهاست ودر این چهل سال هم هر چه جلوتر رفتیم تحولات عمیق تر شده است .

ابتدای انقلاب ثروت اندوزی و اشرافی گری در بین مردم وجود نداشت

چمران با بیان اینکه در طول این چهل سال اعتقادات ما به شدت عمیق تر شده است، ابراز کرد: از نظر اینکه ابتدای انقلاب ثروت اندوزی و اشرافی گری در بین مردم وجود نداشت، کم کم انقلابمان عمق پیدا کرد و ریزش های کمتری داشتیم، مردم نان و خونشان رامی دادند و حتی پوتین ها و ادوات نظامی را با با کمک های مردمی خریداری می کردیم.

نباید به عقب باز گردیم، کار ما مقاومت در برابر دشمنان مخالفان و ایستادن و تحرک بیشتر این انقلاب است

وی با تاکید براینکه نباید به عقب باز گردیم، این کار شایسته انقلاب اسلامی نیست بلکه کار ما مقاومت در برابر دشمنان مخالفان و ایستادن و تحرک بیشتر این انقلاب است، افزود: انقلاب اسلامی آمد و این تحول را در ما بوجود آمد دفاع مقدس هم شکل گرفت و اوج آن را در هشت سال شاهد بودیم و این پیشرفت ها رادیدیم، این را باید حفظ و تشدید کرد.

چمران اذعان کرد: مخالفت دشمنان به خاطر موشک های ما نیست، هرچند می ترسند اما می گوییم اگر یک روز موشک هم نمی داشتیم هرچند چنین وضعی پیش نخواهد آمد با امریکا بر سر موشک هایمان با امریکا نخواهیم نشست و مذاکره نمی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رسانه های بیگانه در تلاشند که اسلام و مکتب را بزنند، زیرا پایه انقلاب ما مکتب ماست. ما در دفاع مقدس تانک هواپیما و سلاح داشتیم. اما نه فقط به سلاح بلکه به اعتقادات و مکتبمان تکیه می کنیم. دشمن می خواهد مکتب را بزنند شعر می سرایند و کلیپ می سازند که رهبرین انقلاب را بزنند.

کسانی که دل بستند به روزی که در ایران حکومت کنند آرزویشان را به گور خواهند برد

به گفته چمران؛ کسانی که دل بستند به روزی که در ایران حکومت کنند آرزویشان را به گور خواهند برد، مطمئن باشند که انها همان کسانی هستند که زودتر از همه به چوبه دار بسته خواهند شدند.

وی اذعان کرد: تفکر و راه امام، ناب بود. امام راحل اسلام ناب و مهربانی واقعی را نهادینه کردند، امروز هم دنبال این رهبری و اسلام هستیم، سلاح ما شهادت است و نترسیدن از هیچ چیزی جز خدای بزرگ و مسلح بودن به شهادت که می بینیم به این مهم هم می تازند و در شهادت شهید فهمیده هم تشکیک می کنند .

چمران گفت: دشمنان ما باید همیشه در اختلاف باشند و شاهد هستیم که اختلاف هم دارند، جنگ های اول و دوم را همین کشورهای متمدن علم کردند .

نائب رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی اذعان کرد: گفت: دشمن بر مکتب، رهبری و تسلیحات می تازد تا آن را ازبین ببرند. اگر یکی از آن را از ما بگیرند خدای نکرده انقلاب به زمین می خورد.

گفتنی است؛ در پایان این همایش از40 تن از انقلابیون و فجر آفرینان استان گلستان تجلیل شد.

انتهای پیام/