Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مسئولیت گرفتن به معنای نوکری مردم است، لذا در حکومت اسلامی هر مسئولی در منصبی نشست و بعد برای گرفتن مسئولیت جشن برگزار شد، به او شک کنید زیرا این نشان تفکر مادی است و نمی‌تواند خادم مردم باشد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما؛ سردار حسین معروفی امروز در همایش بزرگ دانشجویی تبیین گام دوم انقلاب اسلامی که همزمان با اختتامیه اردوهای جهادی دانشجویی دانشگاه های سراسر استان گلستان ( شکوه هجرت) برگزار شد، اظهار کرد: خدمتگزاری نخبگان به مردم به ویژه مناطق محروم بسیار در چارچوب شخصیت‌های نخبگی و علمی حائزاهمیت است و این برای مسئولان الگو خواهد بود به ویژه برای کسانی که در منصب خدمت به مردم قرار دارند.

وی افزود: اقدامات گروه‌های جهادی بسیج، بهترین الگوی جهادی و انقلابی برای مسئولان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: اینکه یک دانشجو یا استاد نخبه کارگری می‌کند و فرغون به دست می‌گیرد یا در شرایط سخت و با کمترین امکانات به مداوای بیماران می‌پردازد، نشان دهنده عشق و علاقه‌ای است که قابل تصویر نیست.

مسئولی که بعد از گرفتن منصب جشن بگیرد خادم مردم نمی شود

معروفی تصریح کرد: مسئولیت گرفتن به معنای نوکری مردم است، لذا در حکومت اسلامی هر مسئول، مدیر، وکیل، وزیر، نماینده، فرمانده، استاندار، فرماندار، امیر، سردار و غیره در منصبی نشست و بعد برای گرفتن مسئولیت جشن برگزار شد، به او شک کنید، زیرا این نشان تفکر مادی است و نمی‌تواند خادم مردم باشد.

وی بیان کرد: مشکلات امروز کشور معامله‌گری برخی مسئولان است اما، ما سربازان انقلاب اسلامی و امام خود هستیم و و اهل معامله نخواهیم بود.

معروفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین معجزه قرن دانست است، گفت: انقلاب اسلامی همه معادلات سیاسی غیرمنطقی، غیراخلاقی و غیرانسانی را دنیا برهم زد و راه سومی باعنوان انقلاب اسلامی برای حکومت و اداره جامعه ارائه کرد.

وی با بیان اینکه دعوای امروز دنیا با ما در حوزه فیزیکی نیست بلکه دعوای اندیشه و فکر است، ابراز کرد: دشمنان 40 سال محاسبه و توطئه کردند اما ملت ایران روی پای خود ایستاد و در سطح علمی قابل قیاس با آنها قرار گرفت. در فناوری‌های نوین و در صنعت هسته‌ای، نظامی و سیاسی امروز به استقلال و عزت رسیده‌ایم لذا ایران اسلامی بزرگترین بازیگر در سطح منطقه و حتی عرصه بین‌الملل است،

معروفی افزود: امروز دعوا سر موشک و سلاح هسته‌ای نیست؛ ملت ایران بزرگترین قربانی سلاح کشتار جمعی است هنوزنسل های بعد از جنگ فرزندان ما در سردشت و بقیه مناطق قربانی این جنایت هستند. ما معتقدیم ناکارآمدترین سلاح در دنیا، سلاح هسته‌ای است که هیچ کسی جرات استفاده از آن را ندارد و کشوری مانند پاکستانی که کشورفقیری و عضو ناتو است، سلاح اتمی دارد اما استقلال ندارند و پهپادهای آمریکایی عروسی‌هایشان را بمباران می‌کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در این چهل سال برای بقای این انقلاب ایستاد، یادآورشد: حدود 20 ماه در کردستان ایستادگی کردند تا ایران تجزیه نشود.جنایتی که تکفیری‌ها در عراق و سوریه انجام می‌دادند را در کردستان بر سر پاسداران ما آوردند، زنده زنده مثله‌شان و با ساطور آنان را قطعه قطعه کردند؛ ما این روزها را پاس کردیم و الان اینجا هستیم.

مشکلات کشور مربوط به مدیریت است/ مسئولین باید کمبودها را رفع کنند

معروفی به ایستادگی ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پرشکوه آنان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن هم اشاره کرد و افزود: ملت ایران با وجود مشکلاتی که برخی از آنها کمرشکن است و ربطی هم به انقلاب ندارد بلکه به مربوط به مدیریت است، در 22 بهمن حضور یافت.

وی با بیان اینکه امروز این مسئولان هستند که باید مشکلات معیشتی مردم را حل کنند، گفت: اینکه گوشت قرمز در بازار کم است ربطی به نظام ندارد و مسئولان باید کمبودها را رفع نمایند. این چه وضعی است که در روستا گوشت قرمز در شهرها 90 هزار تومان و در روستاها 70 هزار تومان شده است؟

معروفی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه معنادار است، مردم نشان دادند سختی می‌کشند و مشکل معیشت دارند اما دست از انقلاب و عزت خود نمی‌کشند. توده‌های مردم پیروز شدند و این وظیفه نخبگان و مدیران را سنگین‌تر می‌کند و باید جهادی و انقلابی عمل کنند و پای مردم بایستند و با صداقت با آنان رفتار کنند.

وی وظیفه و مسئولیت جامعه نخبگانی را خطیر خواند و بیان کرد: نخبگان امروز باید جهاد کنند، جهاد امروز در حوزه اقتصادی و مراقبت امور اجتماعی و فرهنگی به مراتب سخت‌تر از موانع زمان جنگ است.

معروفی اضافه کرد: امروز نمی‌توانیم بگوییم این وظیفه ما است یا خیر بلکه باید بگوییم چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم و باید سنگ‌ها را از مسیر انقلاب برداریم.

بیانیه گام دوم مکمل وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی (ره)/ عافیت طلبان نمی‌توانند پای کار بیانیه باشند

سردار معروفی به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و آن را مکمل وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی (ره) دانست و گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه مسیر بقای انقلاب اسلامی را تعیین کردند .

وی با بیان اینکه کلید‌ی ترین بخش بیانیه، توجه دادن به یک دوره تاریخی است که محورش جوانان هستند، اذعان کرد: عافیت طلبان نمی‌توانند پای کار این بیانیه باشند. خستگان، محافظه‌کاران و ملاحظه‌گران نمی‌توانند این کار را پیش ببرند بلکه باید افرادی در این کار قرار بگیرند که دنبال پیش‌برندگی ملت ایران و حکومت اسلامی و امام زمان (عج) باشند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: روح حاکم بر این بیانیه و مخاطب آن جوانان است چون قرار است اتفاقات جدیدی رخ دهد. اگر امروز جوانان حزب‌الله لبنان، اسرائیل و آمریکا را به زمین می‌زنند، الگوی آنها جوانان انقلابی ایران هستند. امروز حججی‌ها الگوی جوانان حزب الله هستند.

وی از مدیران دانشگاه‌های استان خواست تا زمینه تدریس بیانیه گام دوم انقلاب را در دانشگاه‌ها فراهم کنند.

معروفی به فساد اقتصادی و وظیفه سنگین دستگاه‌های نظارتی اشاره کرد و افزود: مردم مشکلات را تحمل می‌کنند اما فساد و تبعیض در اقتصاد را تحمل نمی‌کنند. حوزه‌های نظارتی باید مانند عقاب بالای سر همه باشند و نظارت کنند. اینکه گفته می‌شود وزیر و وکیل تا دهیار و بخشدار همه دارایی خود را لیست کنند، برای این است که این اتفاق، بازدارنده فساد است. مردم در این حوزه ها حساس هستند و حق هم دارند.

600 خانه محروم در گلستان ساخته می شود

وی در بخش پایانی سخان خود جهادگران بسیجی در مناطق محروم جلوه زیبای ایثاربیان کرد و گفت: جهادگران ما در دورترین مناطق این استان بدون نگاه به قومیت و مذهب خدمت می‌کنند و این زیبایی کار جهادی است که باید در همه بخش‌ها الگو شود. معروفی با بیان اینکه بارها گفتم مدیون هستید که کاری کنید که مردم از شما تشکر کنند،گفت: مردم باید فقط در مقابل خدا تعظیم و تشکر کنند لذا اردوهای جهادی را محله محور و مسجدمحور خواهیم کرد تا از ظرفیت مردم برای حل مشکلات استفاده کنیم.

معروفی از ساخت و تعمیر200 واحد مسکن محرومین تا پایان فروردین ماه سال آینده در استان خبرداد و تصریح کرد: تا پایان سال آینده نیز حدود 600 خانه محروم خواهیم ساخت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در خاتمه گفت: تا پایان شهریورماه سال آینده نیز یکهزار و 282 پروژه را با کمک گروه‌های جهادی می‌سازیم و تحویل می‌دهیم.

انتهای پیام/