Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: به دلیل شدت بارش‌ باران سدهای گلستان و بوستان سرریز شده است و چاره‌ای جز تخلیه بخشی از آب پشت این سدها را نداریم برای همین انتظار داریم مردم برای تخلیه روستاهای پایین‌دست همکاری کنند.

 به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم ، میرمحمد غراوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شدت بارش‌ باران در استان از اواخر وقت روز دوشنبه تاکنون سبب سرریز شدن سدهای گلستان و بوستان در شرق استان شده است.

وی افزود: باید بخشی از آب این سدها تخلیه و به سمت دریا هدایت شود، برای همین لازم است تا روستاهای پایین دست سدهای گلستان و بوستان در شهرستان گنبدکاووس تخلیه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ادامه داد: با تخلیه روستاها و خالی شدن بخشی از آب پشت این سدها تا حدود 20 تا 24 ساعت آینده این حجم از آب به شهرستان‌های آق‌قلا، بندرترکمن و سیمین‌شهر می‌رسد.

وی افزود: این نگرانی وجود دارد که حجم بالای آب در مسیر رودخانه‌هایی که از این شهرها می‌گذرد سبب خسارت شود. با این حال تلاش می‌کنیم در مسیر رودخانه‌ها شکافی را ایجاد کنیم که آب به جای ورود به شهرها و روستاها وارد زمین‌های کشاورزی شود تا خسارت‌ها به حداقل برسد.

غراوی گفت: با توجه به اخطارهای متعددی که در این زمینه داده شده است، انتظار داریم تا مردم از ترددهای غیرضروری به ویژه در راه‌های روستایی خودداری و به توصیه مدیران و مسئولان و رسانه‌ها توجه کنند.

همچنین مشاهدات خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس حاکی از تلاش مسئولان برای تخلیه روستاها است.

انتهای پیام/