Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون پیش‌بینی هواشناسی گلستان با اشاره به آغاز بارش باران در مناطق سیل‌زده گفت: با فعالیت سامانه‌ ناپایدار در استان دمای هوا در مناطق مختلف تا ده درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

به گزارش تیتر آزاد ، محمدرضا رحمان‌نیا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به آغاز بارش‌ها در مناطق مختلف استان اظهارداشت: سامانه ناپایداری از امروز وارد استان شده که منجر به افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق، بارش برف و پدیده مه در مناطق مرتفع و کوهستانی، وزش شدید باد موقتی و مواج شدن دریا می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه سبب کاهش 8 تا 10 درجه‌ای دمای هوا در استان شده است، گفت: شدت بارش‌ها از اواخر وقت امروز و فردا در استان خواهد بود و تا روز چهارشنبه نیز به تناوب ادامه خواهدداشت.

بیشتر بخوانید
تصمیمات جدید دولت برای حمایت از سیل‌زدگان در استان گلستان

معاون نیروی زمینی سپاه: بیمارستان فوق تخصصی سپاه در منطقه سیل‌زده گلستان ایجاد می‌شود

تازه‌ترین اخبار از سیل گلستان|آغاز بارش باران در مناطق سیل‌زده/ ورود سیلاب به فرودگاه گرگان/ نبود امکان امدادرسانی با بالگردها+ تصاویر

رحمان‌نیا ادامه داد: با توجه به تداوم بارش‌ها آب‌گرفتگی برخی معابر شهری و همچنین در مناطق کوهستانی به دلیل برودت هوا، ریزش برف و کولاک و مه غلیظ اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به بارش باران در مناطق سیل‌زده نیز اظهارداشت: این سامانه همه استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد اما عمده هسته بارش‌ها در نواحی کوهستانی و کوهپایه‌ای است. در مناطق میان‌دشت، گرگانرود و شمال استان بارش‌ها چندان قابل ملاحظه نخواهد بود.

انتهای پیام/