Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا ضمن تبریک سوم شعبان و روز پاسدار، اقدام آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، نورمحمد تربتی نژاد، نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا ضمن تبریک سوم شعبان و روز پاسدار، اقدام آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی را محکوم کرد.

وی افزود: سوم شعبان سالروز ولادت اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) یادآور دلاوری سبزپوشان مجاهدی است که در طول ۴۰ سال گذشته مظلومانه در برابر هجمه‌ها به انقلاب اسلامی از ملت و کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی برخاسته و از آرای ملت دفاع کردند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا اذعان داشت: عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی همواره در طول هشت سال دفاع مقدس و حضور مظلومانه آنها در کنار سیل عظیم مدافعان حریم اهل بیت در برابر توطئه‌های منطقه‌ای آمریکا و صهیونیسم و آل سعود در کنار تلاش شبانه روزی این عزیزان در بازسازی و آبادانی کشور و نیز حضور پررنگ این مدافعان ملت در عرصه فرهنگی، اجتماعی همواره پر افتخار بوده است .

تربتی نژاد ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع)، روز پاسدار را به همه نیروهای مکتبی و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همواره بر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اهتمامی جدی ورزیده‌اند، تبریک گفت و توفیق روز افزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، از درگاه ایزد منان خواستار شد.

وی در پایان اعلام کرد: اینجانب با محکوم کردن اقدام ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، این اقدام وقیحانه آمریکا را خدمت به رژیم صهیونیستی و توطئه استعمارگرانه غرب در تسلط بر منطقه و آن را نوعی تجاوز آشکار به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران دانسته و از مسئولین می‌خواهم با تقویت این نهاد مردمی، دشمنان کشور به ویژه صهیونیست‌ها، آمریکای جنایتکارا و آل سعود را ناامید سازند.

golestanema15

انتهاي پيام/