Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مطالبي اين روزها در باره من و تو گفته و شنيده مي شود ، عناوين و القابي هم بر دوش ما مي نهند كه مسئوليت اين روزها را دوچندان نموده است ،و از تمام اينها بكه بگذريم ، فرمايش مولاي ما سيد علي خانه اي روحي لك الفدا كه مي فرمايد : " شهداي مدافع حرم از اولياء ا... بودند ."

 به گزارش تیتر آزاد، به نقل از گلستان ما؛ همسر شهيد مدافع حرم سيد احسان حاجي حتم لو خطاب به همسر شهيد مدافع حرم قاسم غريب طی نامه ای نوشت:

 خواهر عزيزتر از جان گرامي ، سلام

درود و ثناي خداوند بر جهادگران در راه حق و حقيقت كه چون كشته شوند و يا پيروز ، به آنان پاداشي بزرگ عطا مي گردد.

به بركت الفاظ مقدسه و انفاس مطهره ، دلهاي مومنان به نور الهي روشن گشته و طريق ايمان و جهاد در راه خدا را برگزيده اند و شايستگان جهاد اصغر كه در طلب ستاندن حق مظلوم از ظالم به پا خواسته اند ، براستي جهاد اكبر را كه نفس درون است به انجام رسانيده اند و برگزيدگان اين قوم نام مبارك شهيد را دارند.

شهيد كه شاهدي است برعرصه حضور ظلميت در جهان و راه گشا و چراغ هدايت در مسير تاريك بشر در سير الي الله ......

خواهر بزرگوارم

مطالبي اين روزها در باره من و تو گفته و شنيده مي شود ، عناوين و القابي هم بر دوش ما مي نهند كه مسئوليت اين روزها را دوچندان نموده است ، وظيفه اي را همسر گراميت بر دوشت نهاده كه خود بزرگترين جهاد در راه خداست ، و از تمام اينها بكه بگذريم ، فرمايش مولاي ما سيد علي خانه اي روحي لك الفدا كه مي فرمايد : " شهداي مدافع حرم از اولياء ا... بودند ."

و نيز مي فرمايند " شهيد مدافع حرم همانند اينست كه در جلوي امام حسين (ع) شهيد شده است".

همسر گرامي ولي ا... ، همسر بزرگوار دوست خدا ،

چه بنامم تو را و چگونه مدح تورا بگويم كه همين بس در مقام مجاهده اي بزرگ اسلحه همسر گراميت در دستان توست و رسالت حفظ و نگهباني از ثمره پر بار و بركت انقلاب اسلامي امام خميني (ره) و ثمره شجره طيبه زندگي پربارتان دو فرزند گرامي و نور چشمان شهيد بر دوش توست.

خواهر دلبندم ،

فراق يار نه آن مي كند كه بتوان گفت و ليكن دل در گرو عهدي داريم با آقايمان و مولايمان ، اميد مستضعفان جهان ، صاحب الامر (عج) بسته ايم كه تا جان در بدن و خون در رگ هايمان داريم براي انقلاب جهاني مستضعفان دمي از پا ننشينيمو فرزندان خود را همچون پدرانشان در مسير حفظ اركان نظام و انقلاب اسلامي تربيت نمائيم.

خواهر بزرگم ،

پرچم سرافراز شهادت بر ديوار خانه ات به اهتزاز در آمد تا بداني شايستگي دارا بودن اين پرچم را امام حسين (ع) برايمان مقدور ساخته است و در دفاع از عقيله بني هاشم ، حضرت زينب و دفاع از حريم حرم علوي نه خون در بدن بلكه با تك تك سلولهايمان تا پاي جان ايستاده ايم .

فداي صبر زينبيت ، نكند كاري كنيم كه دشمن شاد شود ، نكند كاري كنيم كه حريم ولايت فقيه متاثر شود نكند كاري كنيم كه اشك چشمان ما براي حواشي روزگار باشد و اصل غربت مولا امام زمان (عج) و گمنامي شيعيان و مظلوميت جهان اسلام فراموشمان شود.

همسر مكرمه شهيد، مسير بلند زندگي ، ما را در يك ساحل قرار داد كه آرامش آن بواسطه نام شهيد ، ولايت فقيه و امامت و رهبري امام خامنه اي و پرچم سرخ سيد الشهدا و گره زده به عطر حرم زينب سلام الله عليها ساخته است.

لحظه هاي عاشقيت را گره بزن بنام يكه سوار غربت شام و دل خوش دار اگر در عاشوراي 61 هجري نبوده اي ، به تمام قامت عاشورا ، دلير مردي را به عاشوراي شام فرستاده اي كه چفيه اش عطر سيب مي دهد و روانه اش نمودي تا جلوگيري كند از هتك حرمت حرم عقيله اهل بيت توسط ناجوانمردانه ترين اهريمن ناپاك دوران و لبخند يادگاريش در قاب عكسش نشان از رضايتمندي لقاء يار است.

هم پيمان با من باش همقدم با من ، با تمام زنان و مردان امت اسلام در اعتلاي نان مقدس شهداي مدافع حرم كه يقين دارم اين چنين است.

اجرت با اباعبدا... الحسين (ع)

خواهر كوچكت همسر پاسدار مدافع حرم سيد احسان حاجي حتم لو

ghha01