Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سرپرست هیئت فوتبال استان گلستان گفت:مهدی اورسجی، محمدحسن ایرجی، سید جواد حسینی، محمدرضا مازندرانی، محمدرضا ذبیحی، سیدصادق موسوی و قاسم کوهستانی نامزدهای شرکت در انتخابات هیئت فوتبال استان گلستان هستند.

به گزارش تیترآزاد، به نقل از تسنیم، سرپرست هیئت فوتبال استان گلستان درباره برگزار نشدن مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان گلستان در چند ماه اخیر اظهار داشت: هیئت فوتبال استان گلستان و اداره کل ورزش و جوانان آمادگی خود را برای برگزاری مجمع انتخابات در نامه‌ای در تاریخ دوم خرداد ماه اعلام کرده و منتظر دریافت پاسخ از طرف فدراسیون فوتبال هستیم.
عیسی اتراچالی گفت: 7 نفر برای این انتخابات نامزد شده‌اند که منتظر اعلام فدراسیون فوتبال برای برگزاری انتخابات هستیم.

اتراچالی بیان کرد: آقایان مهدی اورسجی، محمدحسن ایرجی، سید جواد حسینی، محمدرضا مازندرانی، محمدرضا ذبیحی، سیدصادق موسوی و قاسم کوهستانی نامزدهای شرکت در انتخابات هیئت فوتبال استان گلستان هستند.

وی درباره برگزار نشدن مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان گلستان در چند ماه اخیر اظهار داشت: هیئت فوتبال استان گلستان و اداره کل ورزش و جوانان آمادگی خود را برای برگزاری مجمع انتخابات در نامه‌ای در تاریخ دوم خرداد ماه اعلام کرده و منتظر دریافت پاسخ از طرف فدراسیون فوتبال هستیم.

سرپرست هیئت فوتبال استان گلستان در خصوص مشکلات تیم فوتبال اتکا گرگان اظهار داشت: شرایط اسپانسر این تیم همچنان مشخص نشده و مدیرکل ورزش و جوانان، معاون استاندار و مسئولان استانی در تلاش برای جذب اسپانسری مناسب برای تنها نماینده استان گلستان هستند.

عیسی اتراچالی افزود: تاکنون چندن جلسه با اسپانسرها و متقاضیان مختلف انجام شده، اما همچنان وضعیت آن مشخص نشده و تلاش‌ها برای جذب اسپانسر برای این تیم ادامه دارد.وی با اشاره به اینکه در یک ماه آینده مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود، افزود: تاکنون یک گروه از داخل استان پیشنهاد خود را برای مدیریت تیم ارائه کرده و در حال رایزنی با چند اسپانسر خارج از استان گلستان نیز هستیم.

سرپرست هیئت فوتبال استان گلستان تصریح کرد: اگر هم با اسپانسری از خارج استان گلستان نیز به توافق برسیم، اجازه خارج شدن تیم از داخل استان را نخواهیم داد و باید تیم در داخل گلستان اداره شود.

وی افزود: کمیسیون حمایت از اسپانسرهای ورزشی نیز به ریاست معاون استاندار گلستان در تلاش برای جلب رضایت اسپانسری مناسب برای تیم اتکا گرگان است.بازیکنان فصل گذشته اتکا گرگان 150 میلیون تومان از این تیم طلب دارند.

انتهای پیام /