Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسئول بسیج رسانه گلستان عنوان کرد : اردوی رسانه ای بسیجیان عضو این سازمان از سوم شهریور ماه لغایت پنجم شهریور ماه به مقصد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش تیتر آزاد، به نقل از گلستان ما ؛ علی محمدجعفری ضمن اعلام خبر فوق گفت: این مرحله از اردو خاص برادران بسیجی عضو این سازمان می‌باشد که به میزبانی سازمان بسیج رسانه کشور برگزار خواهدشد .
وی افزود: عصر سه شنبه این کاروان با قطار به تهران خواهند رفت و از صبح چهارشنبه 4/6/94 بازدیدها شروع خواهد شد و بازدید از دو رسانه های بزرگ کشور، موزه‌عبرت (زندان ضد خرابکاری ساواک)، باغ موزه دفاع مقدس و ... از جمله برنامه‌های این سفر خواهد بود.
جعفری خاطر نشان کرد : این اردو رایگان بوده و تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا انشاءا.. یک سفر خوب اتفاق بیافتد و در کنار بازدیدهای عملی تخصصی از جاذبه‌های گردشگری تهران بزرگ نیز بسیجیان بهره‌مند شوند.
مسئول بسیج رسانه استان گلستان در پاسخ این سوال که آیا خواهران بسیجی عضو این سازمان به اردو اعزام خواهند شد، بیان داشت: انشاء ا.. در مرحله دوم این اردو خواهران نیز اعزام خواهد شد.
جعفری گفت: از آنجا که برنامه‌ریزی‌های سفر توسط سازمان مرکزی انجام می‌شود و صرفا اعزام برعهده استان خواهد بود و بر مبنای سهمیه‌ای که به استان داده می‌شود این اعزام ها صورت خواهدگرفت، به محض اعلام سهمیه خواهران، اطلاع رسانی به خواهران بسیجی عضو از طریق سامانه پیامک و تلفن صورت خواهد گرفت و انشاء ا... خواهران نیز به این اردو اعزام خواهند شد.
جعفری همچنین عنوان کرد: اصحاب رسانه‌ای که عضو این سازمان نباشند، بشرط عضویت در بسیج رسانه می‌توانند از این اردوها و برنامه های تخصصی بسیج رسانه و خدمات ارائه شده بهرمندشوند.
لازم به ذکر است بسیج رسانه گلستان از بهمن ماه 92 رسماً در گلستان کار خود را آغاز کرده و از آن زمان تا کنون چندین همایش و مراسم بزرگ و اردو و تور رسانه ای را برگزار نموده است.
انتهای پیام /