Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حضرت آیت الله سید حبیب الله قدمی از علمای استان گلستان موفق شد برای اولین بار در تاریخ اسلام کتاب "وقف و وصل" را بنویسد و آن را به جامعه قرانی عرضه کند.

به گزارش تیتر آزاد، به نقل از گلستان ما ؛ حضرت آیت الله سید حبیب الله قدمی از علمای معروف و نویسندگان گلستانی است که توانسته کتابهای مختلفی را عرصه های دینی و تربیت جوانان و مفاهیم قرانی بنویسد.
وی موفق به ابداع علم وقف و وصل که در تاریخ اسلام برای اولین بار چنین علمی تدوین نشده بود ، گردید اگر چه از صدر اسلام تاکنون این موضوع مطرح بود اما در زمینه وقف و وصل هیچ کتابی نوشته نشده است .
جلد اول این کتاب در سال 78 توسط آیت الله قدمی با عنوان "وقف و ابتدا" نوشته شده بود که بر اساس آن نویسنده به عنوان جانباز نمونه و مولف برتر تشویق و خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شد.
این کتاب در 360 صفحه و توسط سازمان دارالقران کریم نشر تلاوت در سال 94 و به شماره کتابشناسی ملی 3816994 به ثبت رسیده است .
آیت الله قدمی نویسنده این کتاب در مقدمه آن نوشته است :
"بی شک یکی از امور مهم در انتقال صحیح معانی آیات قران کریم ، رعایت وقف و ابتدا است . اهمیت این امر سبب شده است تا اساتید قرانی در ارتقای علم "وقف و ابتدا" کوشش بسیاری نمایند و بعضی از آن بزرگواران نیز تالیفاتی گران بها را به جامعه قرانی عرضه کنند.
اما در زمینه وقف و وصل اگر چه تاکنون در جلسات قرانی مطالب زیادی بین اساتید و قاریان مورد بحث قرار گرفته است ، ولی در این زمینه کتابی تدوین نشده است .
اینجانب در مقام تبیین جزییات قوانین وقف و وصل ، کتاب وحید را که مشتمل بر بیان مواضع وقف و وصل آیات منتخب از ده جزء اول قران است ، تدوین کردم که در سال 78 به چاپ رسید و در اختیار عموم قرار گرفت .
تقاضای تعدادی از اساتید و قاریان قران کریم نسبت به تعمیم این مباحث به کل قران سبب شد تا به تدوین کتاب وقف و وصل بپردازم .
نویسنده کتاب در بخش پایانی مقدمه خود بعد از بیان نکاتی اذعان کرد: از کسانی که مایل هستند در تعالی و ثواب این کتاب سهیم باشند تقاضا می شود نظرات خود را به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.
انتهای پیام /