Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر کل حج و یارت استان گلستان با اشاره به اینکه هنوز هیچ خبری از مرجان نازقلیچی، فرماندار بندرترکمن در دست نیست، بیان کرد: هیچ اطلاعاتی از وضعیت خانم نازقلیچی وجود ندارد و جزو مفقودین است.

به گزارش تیترآزاد، رضا درگاهی، مدیرکل حج و زیارت گلستان که در مکه بسر می برد ظهر امروز 4 مهرماه طی گفتگوی تلفنی اختصاصی با خبرگزاری شبستان درخصوص فاجعه مصیبت بار منا گفت: زمانی که این حادثه رخ داد ما در ستاد مرکزی بودیم که با خبر شدیم حجاج با وضعیت بعدی در حال برگشت از رمی جمرات هستند که متأسفانه تعداد زیادی از زائران به دلیل سوء مدیریت جان خود را از دست داده اند.
وی با اشاره به افزایش تعداد جان باختگان این فاجعه، افزود: تعداد حجاج گلستانی جان باخته در این حادثه به 10 نفر افزایش یافته است که متأسفانه یکی از جان باخته ها به دلیل اینکه اسم و مشخصاتش با اطلاعات ما مغایرت دارد، هنوز شناسایی نشده اما آمار رسمی و قطعی تا این لحظه از تعداد جان باختگان گلستانی 10 نفر است.
مدیرکل حج و زیارت استان با بیان اینکه 8 نفر از زائران گلستانی نیز جزو مجروحین هستند، تصریح کرد: خوشبختانه حال مجروحان خوب است و مجروح بدحال نداریم و تمامی این افراد نیز به مکه مکرمه انتقال پیدا کردند.
وی با اشار به مفقود شدن تعدادی از حجاج گلستانی هم گفت: آمار مفقودی 35 نفر است که هنوز هیچ اطلاعاتی در اختیار ما قرار نگرفته است. جستجوی مفقودین هم چنان ادامه دارد و قرار است کار جستجو در بیمارستان ها هم دنبال شود.
درگاهی با اشاره به اینکه هنوز هیچ خبری از مرجان نازقلیچی، فرماندار بندرترکمن در دست نیست، بیان کرد: هیچ اطلاعاتی از وضعیت خانم نازقلیچی وجود ندارد و جزو مفقودین است.
وی افزود: متأسفانه احتمال اینکه شمار جان باختگان این حادثه افزایش پیدا کند، وجود دارد و بعید نیست که برخی از مفقودین جزو جان باختگان باشند.
درگاهی با اشاره به تشکیل ستاد ویژه در استان خاطرنشان کرد: این ستاد به ریاست استاندار گلستان تشکیل شده و کمیته ای ویژه هم برای رسیدگی به نحوه ورود زائران و رسیدگی به وضعیت مجروحان این حادثه شکل گرفته است. در فرمانداری ویژه گنبدکاووس ستادی برای تشییع و رسیدگی به خانواده های جان باختگان تشکیل شده است.
انتهای پیام /