Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس بسیج مستضعفین گفت: هر گونه مذاکره غیرهسته‌ای با آمریکا خلاف شرع و تخلف از قانون اساسی است.

به گزارش تیترآزاد، به نقل از خاورستان ؛ سردار محمد رضا نقدی رئیس بسیج مستضفین و جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج دقایقی قبل در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) اظهارکرد: امروز اگر آمریکا از حمایت آل سعود و اسرائیل دست بردارد رژیم آل سعود دیگر بقایی ندارد .
از ولی فقیه تبعیت کنید یا قانونمند باشید
وی تصریح کرد: هر کس اگر دین دارد از حرف ولی فقیه تبعیت کند و اگر دین ندارد و خود را قانونمند می‌داند در قانون اساسی آمده است سیاست‌های کلی نظام را مقام معظم رهبری ترسیم می‌کنند.
رئیس بسیج مستضعفین تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و نقادانه به صحنه‌ها توجه کنیم زیرا موقعیتی برای خطا نداریم.
سردار نقدی گفت: همه جهان اسلام چشمش به ایران اسلامی است و امروز انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی دنیا را یکی پس از دیگری از دستان آمریکا خارج می کند.
وی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ همه کشورها در حمایت از صدام علیه امت ایران وارد جنگ شدند.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج اظهارکرد: گروه 5+1 نیز پشتیبان اصلی صدام در جنگ علیه ایران بوده است.
سردار نقدی یادآورشد: آمریکا محور شرارت همه دنیا و نخ تسبیح دولت‌هایی بود که علیه ایران وارد جنگ شده بودند.
امام خمینی (ره) از همان روز اول جنگ فرمودند " صدام آمریکایی است"
وی تصریح کرد: باید به بصیرت امام خمینی (ره) احسنت گفت که از همان روز اول جنگ صدام ژست سوسیالیستی و مخالف آمریکا به خود گرفته بود و فرمودند " صدام آمریکایی است" .
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با تاکید بر این‌که پشت تمام جنایت ها و گروه های تکفیری آمریکا است، تصریح کرد: باید به عمق لشکر نگاه کنیم و فرمانده اصلی را بشناسیم چراکه تمام بدبختی‌های ما از آمریکا است.
سردار نقدی ادامه داد: اگر آمریکا یک فردی را کنار بزند فرد دیگری را جایگزین وی می کند و تا زمانی که محور شرارت یعنی آمریکا وجود دارد دنیا روی آرامش را نخواهد دید.
وی گفت: متاسفانه در داخل کشور عده ای برای نرمش در مقابل آمریکا وسوسه می شوند و از روز اولی که وسوسه شدند ، شکست خوردند اما عبرت نمی‌گیرند.
چه کسی جز آمریکا بی کفایت‌های آل سعود را بر امت اسلامی حاکم کرده است
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج افزود: اگر امروز داغدار بیش از دو هزار حاجی هستیم چه کسی جز آمریکا این بی کفایت‌ها آل سعود را بر امت اسلامی حاکم کرده است.
سردار نقدی تصریح کرد: آن هایی که دم از سازش با آمریکا می زنند خائن‌اند زیرا آمریکا به هم دستان خود مانند صدام هم وفادار نبود.
وی یادآورشد: آمریکا امروز با ما در جنگ است و گروه های تکفیری در شرق و غرب را هدایت می‌کند.
رئیس بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: آمریکا منافقین جنایتکار را نگه داشته است و علیه امنیت ملی ما کار می‌کند اما چون ملت ما واحد است و رهبری قوی دارد کاری از پیش نخواهد برد.
شعار "مرگ بر آمریکا " عامل اقتدار مااست
سردار نقدی با بیان این‌که به برکت انقلاب، سیستم‌های امنیتی پخته وجود دارد، گفت: آمریکایی‌ها تاکنون نتوانسته‌اند کاری کنند اگر ما مانند کشور همسایه ضعف داشته باشیم به راحتی بر ما قالب می شوند.
وی با تاکید بر این‌که امروز باید با بصیرت به جهان نگاه کرد و عامل اقتدار ما "مرگ بر آمریکا" است، افزود: اگر این شعار را از ما بگیرند ما را خلع سلاح کرده‌اند.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تاکید کرد: آن چیزی که ملت ایران را در بین ملت‌های آزادی خواه جهان محبوب کرده است و دستان بلندی برای دفاع دارد سر دادن شعار " مرگ بر آمریکا" است و چون ملت ایران این شعار را دارد حزب الله لبنان دفاع می‌کند.
سردار نقدی اظهار کرد: جوان عراقی به عشق این شعار پای کار است و با عشق با داعش می‌جنگد.
وی با بیان این‌که اگر مقابل آمریکا عقب نشینی کنیم کار ما تمام است، گفت: باید خیلی هوشیار بود و با آمریکا به دید دشمن نگاه کرد.
آمریکا با موذی گری خود را پشت سر رژیم غاصب پنهان می کند
رئیس بسیج مشتضعفین گفت: چنان آمریکا موذیانه عمل کرده است که گویی در یک معرکه بی طرف است و در جنگ بین ایران و عراق نیز جرقه اول جنگ را آمریکا زد و پس از شکست در کودتا، به صدام دلگرمی داد تا جرقه جنگ را آغاز کند.
سردار نقدی تصریح کرد: آمریکا با موذی گری خود را پشت سر رژیم غاصب پنهان می کند تا چهره اش خراب نشود و کارهای خود را مخفیانه انجام می دهد.
وی بیان کرد: سردار غیاثی، فرمانده سپاه انصار الرضا علیه‌السلام 14 سال جانشین سپاه خراسان رضوی بوده و تجربه زیادی دارد و باید پاسداران جوان کوله بار خود را از تجربیان این گونه افراد پر کنند.
امروز مردان اقتصادی از ظرفیت بسیج استفاده کنند و این فرصت را مغتنم بشمرند
رئیس بسیج مستضعفین کشور یادآورشد: نیروهای مسلح در دفاع مقدس خیلی باهوش بودند و از ظرفیت بسیج به خوبی استفاده کردند .
سردار نقدی ضمن تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه، گفت: امروز هم مردان اقتصادی از ظرفیت بسیج استفاده کنند و این فرصت را مغتنم بشمرند.
وی تاکید کرد: با استدلال‌های اقتصادی که در سایت بسیج نیز قرار دارد و صرف نظر از مسائل ارزشی می‌گویم روابط سازش کارانه با غرب، اقتصاد ما را هیچ گاه شکوفا نخواهد کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج گفت: خراسان‌جنوبی استانی با ویژگی‌های خاص است و از لحاظ اعتقادات و ارزشی بودن و پیرو ولایت بودن در رتبه اول کشور قراردارد.
سردار نقدی گفت: باید این استان الگو شود و آنچه می‌خواهیم در افق ١۴٠۴ به آن برسیم باید در طی پنج سال در این استان به آن برسیم و این استان الگو برای استان های دیگر باشد.
انتهای پیام/