Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

روابط عمومی جشنواره مردمی عمار اعلام کرد: از زمان انتشار فراخوان ششمین  جشنواره عمار تاکنون 20 اثر از استان گلستان شرکت کرده‌اند که حضور پررنگ فیلمسازان شهرستانی این استان بیشتر به چشم می‌آید.

 به گزارش تیتر آزاد، «سهیل حاجی پور» روابط عمومی ششمین جشنواره مردمی عمار اعلام کرد: از زمان انتشار فراخوان این جشنواره تاکنون 20 اثر از استان گلستان شرکت کرده‌اند که حضور پررنگ فیلمسازان شهرستانی این استان بیشتر به چشم می‌آید. 

وی اظهار کرد: بیشترین آثار ارسالی این استان، از شهرستان گنبد کاووس بوده است که با 10 اثر در ششمین جشنواره عمار حضور پیدا کرده است، بعد از این شهرستان هم، فیلمسازان شهرستان مینودشت با پنج اثر، اترک با چهار و گرگان با یک اثر در جشنواره حضور دارند.

حاجی پور افزود: همچنین بیش‌ترین آثار ارسالی این استان هم در قالب‌ مستند و با موضوعات نقد درون گفتمانی و اقتصاد مقاومتی است.

روابط عمومی ششمین جشنواره مردمی عمار خاطرنشان کرد: از بین فیلمسازان گلستانی حاضر در ششمین جشنواره مردمی عمار، مصیب مشایخ کوهی رابط اکران مردمی شهرستان آزادشهر این استان و میلاد میرزا باقری هر کدام با هفت اثر، بیشترین تعدا آثار ارسالی به جشنواره را دارند.

گفتنی است ششمین جشنواره مردمی عمار، در دی ماه سال جاری همزمان با حماسه مردمی نه دی، در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام در بخش «فیلم» تا 10 آذر و بخش «فیلم ما» تا 15 آذر است.

انتهای پیام/