Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سازمان هواشناسی کشور از ورود یک سامانه بارشی به ایران و بروز رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در شمال غرب، غرب و بتدریج دامنه های جنوبی البرز خبر داد.

به گزارش تیترآزاد، هواشناسی کشور به استناد تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی اعلام کرد که از فردا رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان و از بعدازظهر در قزوین، البرز و تهران محتمل است.
این گزارش حاکی است از روز چهارشنبه و با شمالی شدن جریان ها روی دریای خزر بارش ها به‌ ویژه در سواحل مرکزی و شرقی خزر شدت می گیرد و در دامنه های البرز شرقی و شمال شرق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.
بر پایه این گزارش همچنین در روز چهارشنبه رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت برای شرق تهران، شمال سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل‌ها در استان گلستان و نیمه غربی خراسان شمالی پیش بینی شده است.
سازمان هواشناسی کشور با توجه به احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی و موقت بویژه در مناطق کوهستانی و دره های پرشیب به هموطنان در استان های یاد شده هشدار داد.
انتهای پیام /