Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

یکی از گزینه های جدی و اصلی استانداری گلستان محمدرضا صالحی است ، او پیشتر به مدت دو سال استاندار خراسان شمالی بود که به دلیل عملکرد نامناسب از سوی مجمع نمایندگان این استان برکنار شد و سایر استانها نیز به دلیل عملکرد ضعیف از پذیرش او امتناع کردند .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ سوالاتی در ذهن مخاطبان استان گلستان است که طی چند هفته گذشته بارها در فضای مجازی مطرح شده ، که صالحی قبل از اینکه استاندار بشود ، باید به آنها پاسخ بدهد چون همه می دانند که گزینه نهایی اوست و بقیه سر کارند.

1- صالحی به عنوان یک گرگانی زمانی که استاندار خراسان شمالی بود چرا حق آبه مردم استان گلستان به خصوص کشاورزان شرق گلستان از رودخانه اترک که پشت سد شیرین دره جمع شده بود و حق قانونی آنها بود را به آنها نداد ؟

2- چرا باید شرکت تعاونی ماهیان گرمابی حاشیه اترک با بیش از 14 شرکت و 1200 نیروی کار و گردش مالی 24 میلیاردی سالانه در اثر این سوء مدیریت ورشکست شود و کسی هم به داد آنها نرسد ؟

3 - چرا اقای صالحی که طرفدارانش دم از بومی بودن استاندار آینده گلستان می زنند ، وقتی استاندار خراسان شمالی شد مدیری از استان را همراه خودش نبرد تا در آینده بتوان از این مدیر در سطح استانداری یا سطح کشوری استفاده کرد ، مگر نه اینکه سایر استانداران وقتی به استانی دیگر رفتند چنین کردند .

4 - چرا شما وقتی به استانداری خراسان شمالی رفتید بجای یک گلستانی یک مازندرانی بنام ابراهیمی را معاون سیاسی امنیتی خود انتخاب کردید ، آیا ما در گلستان مدیری نداشتیم که از ابراهیمی بهتر باشد و علت برکناری این معاون شما چه بود . شفاف پاسخ دهید ؟

5 - کارخانه پتروشیمی بجنورد که حق مسلم استان تماما کشاورزی گلستان بود در اثر یک سوئ مدیریت به بجنورد رفت ، آن زمانها گذشت اما چرا شما فاز دوم کارخانه پتروشیمی را بجای اینکه در گلستان رقم بزنید به استان نیمه کشاورزی خراسان شمالی بردید ؟ یا نمی شد همین سرمایه گذاری در پتروشیمی گلستان شود ؟

6 - شما در مدتی که استاندار خراسان شمالی بودید به چند سفر خارجی رفتید و مدام دم از سرمایه گذاری خارجی می زدید ، چند نفر از این سرمایه گذاران به استان خراسان شمالی آمدند ؟

7 - اگر عملکرد شما مطلوب بود و اگر مردم و مسئولان خراسان شمالی از شما رضایت داشتند چرا ظرف دو سال شما را کنار گذاشتند ؟

8 - جناب آقای صالحی گفته می شود شما ۹ ماه دیگر بازنشسته می شوید پس چرا اینقدر اصرار دارید استاندار گلستان بشوید ؟

9 - نگرانی عمده ای که نسبت به شما وجود دارد اینست که شما دربست در خدمت احزاب سیاسی اصلاح طلب استان و برخی اقوام نزدیک خود از جمله خانواده قدس علوی خواهید بود ، یا اینکه به برخی ادمین ها که این روزها سینه چاک شما شده اند امتیازات خوب مالی می دهید . در این خصوص هم کمی روشنگری بفرمایید .

10 - آیا این درست است که جهانگیری از قبل شما را انتخاب کرده که در انتخابات ۱۴۰۰ به او کمک کنید ؟

انتهای پیام /