Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شهردار گنبدکاووس با اشاره به اجرای موفق آزمایشی طرح تفکیک زباله از مبدا در این شهر، گفت: این طرح به طور کامل توسط شرکت مجری طرح اجرایی می‌شود.

به گزارش تیتر آزاد، منصور طعنه گنبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس با اشاره به اینکه شهر گنبدکاووس باید به سرعت به سمت یک شهر زیبا، مدرن و با نشاط تبدیل شود، اظهار کرد: تمام تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری این است که در حد توان و با توجه به اعتبارات و تجهیزات موجود اقداماتی را برای توسعه هر چه بیشتر شهر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در گنبدکاووس به صورت آزمایشی در بخشی از نقاط شهر در شمال و جنوب اجرایی شد، افزود: با اجرای موفق این طرح و دریافت نتایج و خروجی مثبت از آن، حال این طرح را به صورت گسترده و کامل در سطح شهر اجرایی خواهیم کرد.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در اجرای این طرح کارکنان شرکت پیمانکار شهرداری به درب منازل مردم مراجعه خواهند کرد، خاطرنشان کرد: در این مراجعه کارکنان شرکت مذکور ضمن ارائه توضیحات لازم پیرامون طرح پسماندهای خشک آنها نیز دریافت می‌شود.

طعنه گنبدی با اشاره به اینکه اجرای موفق و نهایی این طرح منوط به همکاری کامل مردم عزیز است، ادامه داد: باید مردم عزیز بدانند ک این اقدام علاوه بر آسان شدن کار برای آنها و جلوگیری از آلودگی‌های محلی به حفظ طبیعت و چرخه محیط زیست، ایجاد شهری پاک و زیبا، اشتغال و کمک به چرخه اقتصادی و کاهش هزینه‌های گزاف جمع‌آوری و دفع زباله کمک خواهد کرد.

وی از اجرای اقدامات و طرح های فرهنگی با هدف آموزش و تشویق خانواده‌ها به منظور جداسازی زباله از مبداء خبر داد و گفت: ارتقاء فرهنگ شهروندی یکی از گام‌های اولیه در مدیریت پسماند شهری است و با توجه به اهمیت موضوع، لازم است همه دست به دست هم دهیم تا نسبت به ساماندهی این مسئله مهم اقدامات لازم انجام پذیرد.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه علاوه بر حضور کارکنان شرکت مجری طرح در درب منزل شهروندان، خود مردم نیز می‌توانند با مراجعه به تیم‌های سیار شرکت و یا کانکس ثابت مستقر در بولوار دانشجو جنب پارک شهید فهمیده پسماندهای خشک خود را تحویل دهند، تصریح کرد: امیدواریم مردم عزیز با همکاری با شهرداری در این طرح و عدم تحویل زباله‌های خشک به افراد غیرمسوول نقش خود را در اجرای این طرح به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/83014