Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوا با گلایه از برخی فعالیت ها در شبکه های اجتماعی جهت گرفتن پست ومقام در استان، خواهان حضور مدیری مردمی و انقلابی در مسند استانداری گلستان شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان۲۴؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در بین جهادگران ستاد مردمی خدمات رسانی، در خصوص نبود تصمیم گیری واحد در استان گلستان، اظهار کرد: استان ما امروز مدیریتی واحد ندارد.

وی با بیان اینکه حتما باید در مسند مدیریتی استان ما چهره ای انقلابی، مردمی و خدوم باشد، خاطرنشان کرد: انسان سیاسی نمی تواند این بحران را مدیریت کند چرا که انسانی که دنبال حزب باشد می گوید با ما یا برما و یک بخش حتما همراهیش نخواهد کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، یادآور شد: بنده به همه گفتم باید شخصیتی انقلابی و ملی بدون حاشیه که با ما و برما نداشته باشد و مردم را ولی نعمت خود بداند بیاید و بتواند مدیریتی قوی را در این استان اجرا کند و این بحران را به سرمنزل برساند.

سردار معروفی با اشاره به برخی از فعالیت ها در شبکه های اجتماعی، تصریح کرد: تعجب می کنیم در فضای مجازی یک عده جنگ قدرت به راه انداخته اند و در جایی که ما نیازمند نوکری و خدمت به مردم و انقلاب خود هستیم، ادعای سهم خواهی دارند.

وی با اشاره به این که باید فکر انقلاب و مردم بود و به اهداف دشمن توجه داشت، تصریح کرد: باید فکری برای مردم بکنیم که چگونه رسالتمان را انجام دهیم، واقعا در برخی مواقع انسان مواردی را می بیند و احساس می کند که چقدر بعضی از حرف ها حقیرانه است.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه این مسئولیت ها کمر انسان را می شکند، یادآور شد: انسان ها باید با تکلیف و رسالت به سمتش بروند نه با اصرار، دعوا، حزب و گروه آن هم در این موقعیت که استان ما به یک آرامش و انسجام نیاز دارد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در پایان، خاطرنشان کرد: این گلایه ما به عنوان جبهه انقلاب اسلامیاست، شما کجا بودید که حالا پیدا شده اید به جای این که آرامش و انسجام مردم را درست کنید دعوای پست و قدرت راه انداخته اید.

انتهای پیام/