Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی مینودشت از شناسایی و‌ دستگیری عاملان تیر انداری در اسن شهرستان خبر داد .

به گزارش تیتر آزاد، سید داود حسینی در گفت و گو با خبرنگار مینوخبر ، در تشریح این خبر گفت : در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی به سمت افراد عادی در یکی از خیابان های شهرستان مینودشت ، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت .

وی ادامه داد : مأموران بلافاصله در محل حاضر و شخصی به هویت معلوم مراجعه و‌ اظهار داشته یک دستگاه خودروی پژو با ۵ نفر سر نشین به سمت منزل ما تیراندازی کرده که در این حادثه پسرم زخمی شده است .

این مقام انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع ، تیم های اطلاعاتی پلیس اقداماتی را جهت دستگیری متهمان آغاز که در کمتر از چند ساعت عاملان تیراندازی شناسایی و در‌ یک‌ عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند .

سرهنگ حسینی تصریح کرد : هر ۵ متهم به یگان انتظامی انتقال که با قرار گرفتن در برابر مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت در پایان خاطر نشان کرد : آرامش و‌ امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده ای هنجار شکن این آرامش و‌ امنیت را بر هم زده و‌ به سادگی این احساس امنیت را از بین ببرند .

انتهاي پيام/