Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جناب رحمانی فضلی : آیا درست است رییس ستاد انتخابات استان به طور مستقیم از جناح و جریان خاصی در انتخابات حمایت و آنها را تشویق به حضور در میدان انتخابات کند و نسبت به جریانی موضع منفی داشته باشد ؟

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ بعد از اظهارات نسنجیده معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان جمعی از دانشجویان دانشگاههای استان گلستان خطاب به وزیر کشور نامه سرگشاده نوشتند .

جناب آقای دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور

سلام علیکم

به استحضار می رسانیم چند روز پیش عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان و رییس ستاد انتخابات استان گلستان در همایشی در وزارت کشور گفت :

گزینه های اصولگرا برای انتخابات مجلس در گلستان یکه تازی می کنند ، بهتر است اصلاح طلبان و اعتدالگرایان نیز وارد میدان شوند .»

نکته یک : آیا درست است رییس ستاد انتخابات استان به طور مستقیم از جناح و جریان خاصی در انتخابات حمایت و آنها را تشویق به حضور در میدان انتخابات کند و نسبت به جریانی موضع منفی داشته باشد ؟

نکته دوم : آیا این مواضع شائبه دخالت در انتخابات از سوی مقام های استانداری و دولت محسوب نمی شود ؟

نکته سوم : با این موضع پرحاشیه چطور استانداری گلستان و ستاد انتخابات استان می تواند با شورای نگهبان قانون اساسی همکاری نماید ، تداوم این نظرات قطعا باعث دوقطبی شدن انتخابات در استان و نهایتا کنارگذاشته شدن معنوی رییس ستاد انتخابات استان خواهد شد .

جناب آقای رحمانی فضلی بهتر نیست تا دیر نشده و فضای انتخابات هنوز گرم نشده ، تدابیر بهتری در این خصوص اتخاذ فرمایید ، مانند تدبیری که در فرمانداری گرگان اتخاذ کردید .

با تشکر

جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان گلستان

( جامع گلستان ، قابوس ، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ، شرق گلستان ، آزاد گرگان ، پیام نور گنبد کاووس و ...)

انتهای پیام /