Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 استاندار گلستان گفت: گلستان از سود مالکانه زغال سنگ زمستان یورت بی بهره است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرنگار مهر، هادی حق‌شناس عصر شنبه با حضور در معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر، اظهارکرد: حق و حقوق کارگران معدن حدود سه ماه است که پرداخت نشده و این امر را از طریق سازمان تامین اجتماعی و سازمان صمت پیگیری می کنیم.

وی با تأکید بر لحاظ کردن ایمنی هنگام کار در معدن گفت: زغال سنگ استخراج شده از زمستان یورت به استان دیگری رفته و در آنجا فرآوری می شود.

حق شناس با بیان این که سود مالکانه این مواد به استان برنمی گردد، خام فروشی را یکی از مشکلات استان گلستان برشمرد.

استاندار گلستان از پیگیری در خصوص برگشت سود مالکانه این ماده به گلستان و تلاش برای فرآوری زغال سنگ خبرداد و تصریح کرد: سازمان صمت استان موظف است که شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران در این بخش فراهم کند.

گفتی است سود یا بهره مالکانه سهم صاحب طبیعت از تولید بود که مبلغی به منظور بهره‌برداری از امتیاز منابع دارای ارزش اقتصادی (برای نمونه حق استخراج از معدن) یا برای بهره گرفتن از امتیاز حقوق مالکیت معنوی و حق تکثیر(کپی رایت)، حق امتیاز، نشانه تجاری و یا دانش فنی و تکنولوژی به دولت یا مالک پرداخت می‌شود.

کد خبر 4683870