Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه موقت گنبد کاووس گفت : خیلی ها بخاطر حرف زدن زمین خوردند ، خیلی ها هم بخاطر حرف زدن از این استان حذف شدند ، صرفا جهت اینکه با تندروی اینها هماهنگ نبودیم ، با دفتر آقای منتظری هماهنگ نبودیم ، ما را از اینجا ( استان گلستان )حذف کردند .

به گزارش تیترآزاد ؛ پایگاه خبری گلستان 24 ویدئویی از حجت الاسلام علی اکبر نصرتی امام جمعه موقت گنبد کاووس منتشر کرده که در آن به مسائل اساسی استان گلستان اشاره شده است ؛ مسائلی که تاکنون کمتر کسی بدان پرداخته است .

حجت الاسلام نصرتی در این ویدئو گفته است :

چهل سال جلوی چشم ما این اتفاقات افتاد ، خیلی ها بخاطر حرف زدن زمین خوردند ، خیلی ها هم بخاطر حرف زدن از این استان حذف شدند .

صرفا جهت اینکه با تندروی اینها هماهنگ نبودیم ، با دفتر آقای منتظری هماهنگ نبودیم ، ما را از اینجا ( استان گلستان )حذف کردند .

وقتی امام جمعه ای اینقدر قدرت دارد که نیروهای انقلابی را حذف کند و نیروهای متملق و چاپلوس را دور و بر خود جمع کند و شما هیچی نمی گویید ، آفتش اینست که شما افراد و مردم را از انقلاب فاصله دادید ، انتقادهای مردم شدید شد ، مسائل عادی زیرزمینی شد و از بحران اجتماعی می ترسید.

چه جور و با چه ادبیاتی بگوییم وقتی این قضیه اتفاق می افتد و خود ما اعلام می کنیم به جنگل و روستای زیارت ظلم شده و این اتفاقاتی که افتاده ، ما خیال می کنیم که هنر کردیم گفتیم .

وقتی شما یه کسی بنام .. میاد اینجا آقا میذاره و یه کاغذی می نویسه برای فلان جرم اینقدر شلاق ، فلانی اینقدر شلاق و اختیار تام هم داده شد، ادارات و نهادها هم در اختیار او بود ، هیچ کس نبود اون روز به داد مردم برسد ، تعارف مگر داریم ، این کار ، کار قضایی است ، دست تو نیست .

مردم چی میخان از دادگاه ؛ عدالت می خواهند ، به قول آقای رئیسی اینکه ما افراد را اعلام بکنیم که ارزش ندارد که هی بگیم اونجا را گرفتیم ، فلان جا را گرفتیم ، اینجوری بیشتر مردم را ناامید می کنیم ، امیدواری مردم آنجایی است که با این قضایا برخورد شود .

بنیاد مستضعفان در استان گلستان طی این چهل سال چکار کرده است ؟

بسیاری از سرمایه دارانی که الان داریم مال بنیادند ، اموال بنیاد را بردند و خوردند ، جلوی چشم ما بردند و خوردند .

اگر آدمی میخاد زندان بره من هستم یعنی الان حاضرم حرف بزنم فردا برم دادگاه متهم بشوم که جو را خراب کردم ، فلان کردم و ..میرم زندان لااقل می گویم یک کاری کردیم که این اتفاق افتاد .

من علی اکبر نصرتی هستم نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد .

انتهای پیام /