Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان طی نامه ای به مدیر کل ارشاد استان از آمادگی این دستگاه برای پالایش بیمه خبرنگاران و رسانه های شاغل در آن حوزه خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ نیک نیا مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان در نامه شماره 11426/98/220 مورخ 6 مهرماه به خانم کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اعلام کرد : آمادگی دارد تا راستی آزمایی افراد شاغل در حوزه رسانه استان گلستان را انجام دهد .

نیک نیا افزود : ما امادگی کامل داریم که به اتفاق یک نماینده از بیمه تامین اجتماعی ، یک نماینده از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و یک نماینده از خانه مطبوعات این پایش صورت بگیرد .

پیشتر نیک نیا در نشست صمیمی با خبرنگاران در روز خبرنگار گفته بود : 654 معرفی‎نامه هنرمندان و 303 بیمه خبرنگار در استان گلستان وجود دارد و این آمادگی را داریم که این لیست به منظور راستی آزمایی با همکاری ارشاد و خانه مطبوعات بازنگری شود.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان به هزینه‎های بالای بیمه خبرنگاران فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه خبرنگاران فضای مجازی و کاهش هزینه‎های بیمه این بخش نیاز است هیئت دولت برای این دسته از خبرنگاران مصوبه بگیرند.

بیمه تامین اجتماعی چند ماهی است در حوزه رسانه ها بسیار خوب پای کار امده و جای تشکر از مدیر این دستگاه دارد ، حال باید منتظر اقدام عملی از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات باشیم .

سالها بود که خبرنگاران استان گلایه داشتند که افرادی غیر از بیمه خبرنگاران سوء استفاده می کنند و لازم است لیست بیش از 300 نفری که به اسم خبرنگاران استان بیمه شده اند مورد پایش قرار بگیرد .

انتهای پیام /