Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

استاندار گلستان با بیان اینکه راه توسعه کشور از مدارس می‌گذرد، گفت: امسال ۱۰۰ مدرسه در استان گلستان ساخته خواهد شد و اگر این روند ادامه داشته باشد تا ۲۵ سال آینده همه مدارس استان نوسازی می‌شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم ، هادی حق‌شناس ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مدرسه خیّر ساز فرمد3 در گرگان اظهارداشت: باید بتوانیم با استفاده صحیح از امکانات، دانش‌آموزانی باسواد از نظر فرهنگی و اجتماعی به جامعه تحویل دهیم.

وی افزود: اگر مدارس آباد باشد، شهر و روستای ما هم رونق خواهد گرفت و آبادانی مدرسه به معنای یک مدرسه خوب نیست بلکه معلمان و نوع آموزش هم نقش دارد.

استاندار گلستان اظهار کرد: امروز سواد تنها خواندن و نوشتن نیست بلکه توانایی زندگی جمعی و کارگروهی و مشورت بوده که آن را باید به دانش آموزان آموخت.

حق‌شناس با بیان اینکه امسال 100 مدرسه در استان ساخته می‌شود، گفت: 2 هزار و 500 مدرسه در استان داریم که اگر سالی 100 مدرسه توسط دولت و خیران ساخته شود ظرف 25 سال همه مدارس ما نوسازی خواهند شد.

وی افزود: مدرسه خیر ساز فریدون مدنی(فرمد3) در سال 94 کلنگ‌زنی و ساخت آن آغاز شد که از سال 97 با همکاری نوسازی مدارس و اعتبارات دولتی، کار ساخت تسریع یافت و در مدت یک سال تکمیل شد.

این مدرسه، سومین مدرسه این خیّر، فریدون مدنی است که با حمایت و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس گلستان، در خیابان حضرت ولی عصر (عج) گرگان به بهره‌برداری رسید.

این مدرسه 18 کلاس درس و 10 فضای جنبی مانند کتابخانه و نمازخانه دارد و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان ساخته شده است.

انتهای پیام/ ع