Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: رئیس جمهور نیز در یک جلسه ای گفت وظیفه ما ایجاد زیربنا بود که انجام شد و تامین گاز پتروشیمی که در ادامه صورت خواهد گرفت اما ما فراتر از این پیش رفتیم و جلسات مختلفی برگزار کردیم .

 به گزارش تیتر آزاد، حسینقلی قوانلو مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان صبح 14 تیرماه در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: موضوع پتروشیمی در سفر آقای نعمت زاده هم مطرح شد و یکی از دلایلی که می گوییم ایدرو باید در بحث فولاد باشد نیز به این موضوع بر می گردد.

وی افزود : موضوع پتروشیمی سخت حل می شود، چرا که دولت در آن نقش و سهام ندارد و در واقع ما حق نداریم به عنوان نماینده دولت دخالت کنیم چون شرکت کاملا خصوصی است و تحت قانون تجارت اداره می شود لذا سهامداران در مجمع عمومی باید پیگیر مطالبات خود شوند.

قوانلو اذعان داشت: با این حال چون موضوع پتروشیمی گلستان مشکل ملی و استانی است جلسات زیادی برای چاره جویی آن برگزار شده و رایزنی هایی نیز با نمایندگان و مدیران بانک ها صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا رویکرد هیات مدیره پتروشیمی گلستان تغییر کرده و باید پتروشیمی را یک شرکت منظم و اینکاره با سهام مدیریتی در دست بگیرد و پیش ببرد .

قوانلو گفت: هیات مدیره باید مشکل بانک و تامین سرمایه را حل کند و در این راستا با دو سه شرکت بزرگ مثل غدیر و پتروشیمی رایزنی شده و امیدواریم به یک نتیجه برسند و ما هم کمک خواهیم کرد ولی بخش زیادی را باید هیات مدیره دنبال کند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: رئیس جمهورنیز در یک جلسه ای گفت وظیفه ما ایجاد زیربنا بود که انجام شد و تامین گاز پتروشیمی که در ادامه صورت خواهد گرفت اما ما فراتر از این پیش رفتیم و جلسات مختلفی برگزار کردیم .

 وی تاکید کرد: در مورد پروژه فولاد گلستان چون 50 درصد سهم ایدرو و دولت هست ، لذا دولت موظف است فولاد را پیگیری کند اما پتروشیمی چون مردمی است دولت نقش کمتری در آن دارد.

قوانلو در پایان در خصوص سنگ اندازی محیط زیست در پروژه های صنعتی استان گفت: نگران محیط زیست نیستیم ، فولاد را در جهان در جنگل ها می زنند ولی ما می خواهیم در بیابان بزنیم و مشکلی نیست فقط آشوراده هست که ما با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی آن را انجام می دهیم و ای نکته را بگویم که ما در آنجا ساخت وساز و هتل چند طبقه نداریم بلکه ایجاد کومه و آلاچیق و ورزش های آبی را برای جذب گدشگر در برنامه داریم.

انتهای پیام /