Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: برای بهبود وضعیت اقتصادی باید اقدام انقلابی شود.

به گزارش تیتر آزاد، رحمت‎الله صادقی در دیدار با مدیرکل و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان گلستان اظهار کرد: نبودن زیرساخت‎های مناسب در حوزه اقتصادی، عدم حمایت از تولید، عدم توجه به زیرساخت‎های لازم در بخش کشاورزی و تولیدی به‌ویژه در بخش صنایع تبدیلی سبب شده وضعیت اقتصادی مردم دچار مشکل شود.
وی بر لزوم مدیریت صحیح در راستای بهبود شرایط اقتصادی تاکید و تصریح کرد: مشکلات اقتصادی به مرور زمان ایجاد شده که باید مدیریت و کنترل شود.
یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی توجه به اقتصاد خرد و تقویت معیشت خانواده است
فرمانده سپاه نینوا گلستان نقش بانک مهر اقتصاد را در شناسایی مشکلات و حمایت تسهیلاتی مهم خواند و افزود: این بانک باید در چارچوب وظایفی که دارد تلاش کرده تا فضا به سمت مطلوب رهنمون شود.
صادقی گفت: بانک مهر اقتصاد استان گلستان در سال 1393 در بخش طرح‎های اقتصاد مقاومتی نزدیک به 15 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان ارائه کرد و توانست کارنامه موفقی در این زمینه رقم بزند.
وی یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی را توجه به اقتصاد خرد و تقویت معیشت خانواده ذکر کرد و افزود: بر این اساس پایین‎ترین سطح جامعه با بهره‎مندی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی می‎توانند نیازهای اولیه خود را تامین کنند بنابراین اگر این مهم دغدغه اصلی نظام بانکی باشد شاهد رشد چند برابری شاخص‎های اقتصادی خواهیم بود.
فرمانده سپاه نینوا گلستان به عملکرد بانک مهر اقتصاد اشاره کرد و گفت: این بانک با رویکرد ارزشی که دارد می‎تواند در ارتقاء شاخص‎های توسعه به صورت اثربخش ورود کند.
صادقی بیان داشت: بانک مهر اقتصاد در شرایط تحریم کارنامه خوبی برجای گذاشت و توانست متناسب با حوزه تهدید ورود کند، این بانک بر اساس شاخص‎های اعلام شده سرآمد بانک‎هاست و این امر سبب شده تا اعتماد خوبی در بین مردم ایجاد شود.
وی تاکید کرد: بانک مهر اقتصاد باید رسالت خود را در فعالیت‎‎های مالی و اقتصادی محقق کرده و بیش از پیش در این راستا نقش‎آفرینی کند.
بانک مهر اقتصاد از طرح‎های اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا حمایت می‎کند
مدیر‌کل بانک مهر اقتصاد استان گلستان نیز در این دیدار بیان داشت: بانک مهر اقتصاد در راستای قانون عملیات بانکی بدون ربا، نحوه نظارت بر عقود اسلامی و ارائه تسهیلات به طرح‎های اقتصاد مقاومتی فعالیت‎های اثربخش داشته است.
محمد سنچولی گفت: این بانک با برخورداری از 13.5 میلیون مشتری در بین نظام بانکی تاکنون به بیش از 10.5 میلیون نفر تسهیلات ارائه کرده است.
وی بیان داشت: بانک مهر اقتصاد فرمایشات مقام معظم رهبری را همواره سرلوحه کار خویش قرار داده و با تمام توان در راستای حمایت از بخش‎های اقتصادی، تولیدی و اشتغال‌زا گام برخواهد داشت./ فارس
انتهای پیام/