Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج سازندگي؛ معاون بسيج ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: با توجه به تاثيرات اردوهاي جهادي بر خودسازي، اين اردوها توقعات اضافه خانواده ها را تعديل مي كند.

 به گزارش تیتر آزاد، به نقل از  روابط عمومي سازمان بسيج سازندگي؛ سردار سرتيپ پاسدار حسين صالحي اصل معاون بسيج ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: با توجه به تاثيرات اردوهاي جهادي بر خودسازي، اين اردوها توقعات اضافه خانواده ها را تعديل مي كند.

سردار صالحي در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جهادي با بيان اينكه وجود جوان در اردوهاي جهادي در ابتدا جنبه خودسازي دارد، اظهار داشت: در اين اردوها جوانان از نظر روحي و معنوي خود را مي سازند و جنبه دوم ان شناخت محروميت ها و آسيب ها در مناطق مختلف كشور است.

وي افزود: حضور ميداني در مناطق محروم سبب شناخت عرصه عمل براي جوانان مي شود و هم اينكه مايه دلگرمي براي محرومان مي شوند. مردم مناطق محروم در اين حركت ها مي بينند كه جوانان مناطق مختلف كشور آنها را از ياد نبرده اند.

معاون بسيج ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: جنبه مهم ديگر در اين اردوها، آماده شدن جوانان براي ورود به عرصه مديريت است كه اين شناخت از مناطق محروم مي تواند ميزان تاثير گذاري انها را افزايش دهد.

وي بيان كرد: با بررسي همه اين جنبه ها مي بينيم كه هدف تنها ساختن يك اتاق يا سازه نيست بلكه بانيان اين حركت نگاه كلان به موضوعات دارند.

سردار صالحي عنوان كرد: اردوهاي جهادي از كارهاي پسنديده اي است كه اثرات عميقي در كشور برجاي گذاشته و جوانان خارجي كه در اين اردوها حاصر شده اند، به محض بازگشت به كشورشان اين حركت را آغاز كردند.

وي با بيان اينكه پايه اقتصاد ما در گذشته از روستاها بود، اظهار داشت: متاسفانه در مقطعي اين توليد از دست رفت و اين نگاه آمد كه هرچه اضافه امد بايد به روستاها برود و روستاهايمان به روستاپايانه تبديل شد.

وي با اشاره به سفر به مناطق محروم افزود: كارهاي انجام شده در اين مناطق مايه اميدواري است اما بايد با آموزش، مهارت افزايي و استفاده از فناوري هاي روز روستاهاي ما پايه و در اقتصاد پيشرو باشند.

معاون بسيج ستاد كل نيروهاي مسلح بيان كرد: با توجه به جوانان تحصيل كرده در روستا و ظرفيت هاي موجود ما مي توانيم شبكه توليد راه اندازي كنيم و با ايجاد كارگاه و مديريت بهتر روستاها و مناطق محروم را به جايگاه واقعي خود بازگردانيم.

وي با اشاره به حضور برخي از جهادگران به همراه خانواده در اردوهاي جهادي اظهار داشت: اين حضور سبب تعديل توقعات خانواده و هدفمند كردن حركت رو به جلوي آنها مي شود.

سردار صالحي با بيان اينكه اردوهاي جهادي هدف گذاري نخبگان را واقعي تر مي كند، گفت: ابن نخبگان خود را در صحنه عمل مي بينند و به همين دليل از نخبگي خود در راستاي تحقق اهداف بلند گان بر مي دارند.

انتهاي پيام