Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

با مصوبه اخیر کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان، قیمت جدید انواع نان در گلستان تعیین شد.

 به گزارش تیتر آزاد، بر این اساس؛ قیمت نان بربری دولتی بدون تغییر وزن با وزن چانه ۴۷۵ گرم به قیمت ۷۵۰ تومان با ۳۶.۲۶ درصد افزایش، عرضه می‌شود.

نان لواش با وزن چانه ۱۷۰ گرم به قیمت ۲۷۵ تومان به فروش می‌رسد و قیمت نان یارانه‌ای با احتساب گندم هر کیلوگرم گندم ۶۶۵ تومان و قیمت نان آزاد با احتساب گندم هر کیلوگرم ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت نان بربری آزادپز در دو نرخ با وزن‌های چانه متغیر خواهد بود، قیمت نان بربری در نانوایی‌های آزادپز بدون تغییروزن چانه «۶۵۰ گرم» به قیمت یک‌هزار و ۵۰۰ تومان و نان بربری آزادپز با وزن چانه «۴۵۰ گرم» به قیمت یک‌هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین نان لواش آزادپز با وزن خمیر ۱۲۰ گرم و وزن نان یکصد گرم ۳۰۰ تومان و قیمت نان سنگک با وزن نان ۴۰۰ گرم یک‌هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

نان سنگک تک‌رو کنجدی به وزن خمیر ۴۱۰ گرم به قیمت یک هزار و ۷۵۰ تومان است و نان سنگک دو رو کنجدی به وزن خمیر ۴۲۰ گرم به قیمت ۲ هزار تومان و بر اساس مصوبه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان، قیمت‌های جدید از شنبه ۱۸ آبان قابل اجراست.

هم استانی‌ها در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت بیش از نرخ مصوب و یا کم‌فروشی؛ تخلفات را از طریق شماره ۱۲۴ با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و فرمانداری شهرستان و اتحادیه صنف خبازان گزارش دهند.

منبع خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/ن