Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم عده‌ای مزدور آرامش مردم را به هم بزنند، گفت: در شهر گرگان تعدادی اراذل و اوباش که از سوی برخی گروه‌ها و لیدر‌ها هدایت می‌شدند در همان ساعت‌های نخست اغتشاشات دستگیر و با آنان برخورد شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،سرهنگ وحید فخرالدین فرمانده سپاه گرگان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به حماسه‌ای که روز گذشته مردم این شهر در محکومیت اغتشاشات و آشوب‌های اخیر خلق کردند، اظهارداشت: مردم روز گذشته در اقدامی انقلابی حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهدا اعلام و تجدید بیعتی دوباره با انقلاب اسلامی کردند.

او با بیان اینکه صف مردم از اغتشاشگران جداست، گفت: بسیج بااقتدار در کنار مردم و نیرو‌های انتظامی و امنیتی در مقابل کسانی که تحت حمایت دشمنان اقدام به تخریب، آشوب و تاراج اموال عمومی می‌کنند، خواهد ایستاد.

فرمانده سپاه گرگان با تأکید براینکه مردم به آشوبگران و اغتشاشگران اجازه عرض اندام ندادند، خاطرنشان کرد: در شهر گرگان تعدادی اراذل و اوباش که از سوی برخی گروه‌ها و لیدر‌ها هدایت می‌شدند در همان ساعت‌های نخست اغتشاشات دستگیر و با آنان برخورد شد.

او با بیان اینکه بسیج و سپاه چشمان بیدار جامعه هستند، اظهارداشت: اجازه نخواهیم داد عده‌ای اندک و مزدور، آرامش مردم را به هم بریزند هرچند این جیره‌خواران در سیل خروشان مردمی غرق خواهند شد.

سرهنگ فخرالدین در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به مسئولان برای جلوگیری از فشار معیشتی به مردم گفت: بسیج اصناف به کمک دستگاه‌های اجرایی خواهد آمد تا اگر کالا یا خدمتی بدون ملاحظه گران شد آن را به اطلاع ناظران و بازرسان برساند و تلاش می‌کنیم اشراف اطلاعاتی خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام/پ