Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

گرگان- رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: در روز نخست ۴۰ نفر در گلستان برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند.

عبدالرضا چراغعلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ثبت نام از کاندیدای مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت یکشنبه آغاز و تا ۱۶ آذر ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان برای ثبت نام باید با مدارک کامل به فرمانداری‌های مرکزی ۶ حوزه انتخابیه استان در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، کردکوی، علی آبادکتول، رامیان و مینودشت، مراجعه کنند.

چراغعلی گفت که در روز نخست ۴۰ نفر در گلستان برای نامزدی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

وی توضیح داد که در کردکوی، گمیشان و ترکمن ۱۲ نفر، گنبدکاووس ۱۱ نفر، گرگان و آق قلا هفت نفر، رامیان آزادشهر چهار نفر، مینوشت، گالیکش، مراوه تپه چهار نفر و علی آبادکتول دو نفر ثبت نام کردند.

چراغعلی با تأکید بر این که همه مدارک باید در یک نوبت تحویل داده شود، اضافه کرد: داوطلبان ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی با بیان این که در دوره قبلی ۳۰۰ نفر اعلام آمادگی کرده بودند، گفت: پیش بینی می شود آمار ثبت نامی ها امسال هم به همین تعداد برسد.

چراغعلی بیان کرد: همزمان با ثبت نام از داوطلبان، استعلام از مراجع چهارگانه و فعالیت هیئت‌های اجرایی هم آغاز شده است.

گفتنی است که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

از ۶ حوزه انتخابیه در گلستان، هفت نماینده به مجلس راه می‌یابند.

کد خبر 4785913