Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان با اشاره به عدم احراز و ردصلاحیت تعدادی از کاندیداها گفت: این افراد می‌توانند از ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر روز ۲۲ تا ۲۶ دیماه برای ارائه شکایت به مکان‌‌هایی که مشخص شده است، مراجعه کنند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم ، حمیدرضا بهمنی‌نژاد شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز آخرین مهلت 20 روزه بررسی صلاحیت کاندیدادهای ثبت نام شده و افرادی است که در هیئت‌های اجرایی به هر دلیلی رد صلاحیت شدند.

وی افزود: تا پایان وقت امروز شورای نگهبان نتیجه را به کاندیداها اعلام می‌کند و از فردا نیز داوطلبانی که به هر دلیلی عدم احراز یا رد صلاحیت شدند طبق قانون فرصت 5 روزه دارند که شکایت خود را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید
کدخدایی:پرونده 13 هزار داوطلب انتخابات مجلس بررسی شد/دلایل عمده رد صلاحیت‌ها

کمتر از سه درصد معلمان در گزینش آموزش‌وپرورش رد صلاحیت می‌شوند

رد صلاحیت کاندیدای جنبش مطالبه برای انتخابات مشهد صحت ندارد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گفت: این افراد می‌توانند از 8 صبح تا 4 بعدازظهر روز 22 تا 26 دیماه برای ارائه شکایت به مکان‌‌هایی که مشخص شده است، مراجعه کنند.

وی بیان داشت: شورای نگهبان دو مکان را برای طرح شکایت این افراد پیش‌بینی کرده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گفت: این افراد می‌توانند به دفاتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان‌ها مراجعه کنند که در استان گلستان این دفتر در خیابان 5 آذر گرگان واقع شده است.

وی افزود: شورای نگهبان در تهران مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی را مشخص کرده که اگر کاندیدایی قصد شکایت به هیئت نظارت مرکزی داشت بتواند شکایت خود را طرح کند.

انتهای پیام/582/ش