Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تفکر بسیجی هرجا سرلوحه کار شد گره مشکلات را بازکردیم و موانع برطرف شد، در استان با همین دیدگاه اجرای پروژه های قرارگاه خاتم با بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان زیرساخت های استان را متحول خواهد کرد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا استان در گفت و گوی ویژه خبری صدا و سیمای گلستان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس بیش از نیمی از شهدای ما پ، بسیجیان جان برکفی بودند که به فرموده امام خویش دل به دریای جبهه های حق علیه باطل زدند.

وی افزود: تفکر بسیجی هر کجا سرلوحه کار شد گره مشکلات را باز کردیم و موانع برطرف شد چرا که بسیج هیچ گاه کهنه و فرسوده نمی شود.

سردار ملک گفت: در طول هفته بسیج ۱۵۰۰ برنامه را در سطح استان برنامه ریزی کردیم اما بخشی از برنامه ها با توجه به شرایط کرونایی در فضای مجازی برگزار شد.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: صبح امروز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در سالروز تشکیل بسیج برگزار شد تا در سطح استان بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

وی اذعان داشت: بر اساس گفتمان مقدس بسیج بود که جلوه های زیبای مجاهدت و ایثار در سیل سال گذشته رقم خورد و جهادگران بسیجی طی یکسال گذشته ۲۰۴۵ خانه را برای مردم آسیب دیده از سیل ساختند.

سردار ملک افزود: اخیرا نیز با ابلاغ فرمانده کل سپاه و همکاری سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت طرح شهید سلیمانی را برای مبارزه هوشمند با ویروس کرونا اجرایی کرده ایم.

این مقام ارشد نظامی در استان گلستان با اشاره به این که اصلی ترین هدف این طرح قطع دقیق زنجیره انتقال ویروس است که با شعار هر خانه یک پایگاه سلامت اجرایی خواهد شد و افزود: رویکرد ما در این طرح کمک به دولت مخصوصا جهادگران سلامت در مجموعه علوم پزشکی است.

فرمانده سپاه نینوا افزود: با توجه به گرانی های اخیر و دستور امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر نظارت بسیج بر این موضوع، قرارگاه ۱۷ ربیع را راه اندازی کرده ایم تا با گرانی و گران فروشی مقابله کنیم.

وی با اشاره به این که رسالت سپاه و بسیج خدمت به مردم است و همه ما افتخار میکنیم که نوکر مردم هستیم، طی سالیان گذشته و در تاریخ استان به اندازه کافی از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده نشده بود.

سردار ملک با اشاره به این که در دام با پیگیری و چندین جلسه با دکتر سعید محمد بنا بر این شد که قرارگاه در عرصه های گسترده برای پیشرفت زیرساخت، های استان ورود کند؛ اذعان داشت: مجموع همه پروژه های قرارگاه بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان است که در صورت اتمام اجرا زیرساخت های استان را متحول خواهد شد .

فرمانده سپاه نینوا استان خاطرنشان کرد: بخشی از تفاهم نامه های فی مابین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)و دستگاه های اجرایی استان به قرارداد تبدیل شده و مابقی در دست اجراست.

انتهای پیام/