Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه خطر تحریف ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب جدی است، گفت: دشمن به دنبال تحریف خط امام خمینی (ره)، دفاع مقدس و اصول انقلاب اسلامی بوده و لازم است که همه در برابر این مسائل هشیار باشیم.


به گزارش تیتر آزاد، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوای گلستان ، سردار علی ملک شاهکوهی در دیدار با مسئولان اقشار بسیج استان اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شکست جریان تحریف را عامل شکست جریان تحریم می‌دانند و باید به این باور برسیم که تحریف جریان انقلاب و آرمان‌های اسلامی باید شکسته شود.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن باید برای جوانان ما به درستی تبیین و به شبهاتی که دشمن از طریق فضای مجازی به وجود می‌آورد پاسخ داده شود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بیان داشت: دشمنان ما در خارج و در خواب ماندگان در داخل کشور به دنبال تحریف گفتمان امام خمینی (ره) ، حوادث دوران دفاع مقدس و اصول انقلاب هستند و لازم است همه در برابر این مسائل هشیار باشیم.

بیشتر بخوانید
جانشین سپاه گلستان: برخی‌ها به دنبال تحریف روز ملی گرگان هستند

مواظب باشیم جریان تحریف نسل جوان ما را فریب ندهد

فرهنگ خدمت به شهداء باید در بین مسئولان نهادینه شود/ دشمن به دنبال تحریف سیره شهداست

وی با بیان اینکه سپاه، حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: امروز مأموریت پاسداری از اسلام، انقلاب و حراست و حفاظت از خط امام (ره) برعهده ماست و بسیج برای تبیین و روشنگری رسالتی حیاتی دارد.

سردار ملک شاهکوهی افزود: وحدت بین نیروهای جریان انقلاب اسلامی نکته کلیدی فعالیت‌ها قرار گیرد چراکه دشمن به دنبال برهم زدن انسجام جریان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/58