Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

احسان گوهری راد گفت: آموزش دانش آموزان در مدارس گلستان همچنان مجازی و امتحانات نیمسال اول غیر حضوری خواهد بود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان امشب در گفتگوی تصویری با خبر 20 سیمای گلستان اظهار کرد: با توجه به زرد و نارنجی بودن شهرهای استان آموزش دانش آموزان همچنان در بستر شاد و فضای مجازی انجام می شود و امتحانات نیمسال اول به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

وی افزود: فقط برای دانش آموزان پایه دوازدهم که امتحانات آن ها نهایی است با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

احسان گوهری راد اضافه کرد: فقط برای تعداد اندکی از روستاها که مشکل اینترنت دارند در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش حضوری خواهد بود.

وی افزود: اگر دانش آموزی از طریق شبکه شاد و یا روش غیر حضوری که مدرسه تعیین می کند موفق به شرکت در امتحانات نشود، نمره امتحانات نوبت اول بر اساس سابقه تحصیلی وی در ماه های گذشته تعیین خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اذعان داشت: افت تحصیلی دانش آموزان به دلیل غیرحضوری شدن آموزش‌ها طبیعی و قابل پیش بینی است اما با توجه به شرایط کرونایی چاره‌ای جز برگزاری غیرحضوری آموزش وجود ندارد.

انتهای پیام/