Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر عامل آب و فاضلاب گلستان گفت: برای تکمیل پروژه آبرسانی مجتمع روستایی فجر ۶ نیاز به ۲۵۰ میلیارد تومان است.

به گزارش تیتر آزاد، بهزاد هرمزی امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی به چهار روستای مرزی گنبدکاووس در روستای «دماغ» در گفت‌وگو خبرنگار فارس اظهار کرد: گنبدکاووس بزرگترین شهرستان استان با ۱۶۰ روستا بوده و چهار مجتمع آبرسانی روستایی با نام‌های شهید رجایی، انقلاب، شیرآباد و فجر در این شهرستان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: بزرگترین مجتمع آبرسانی روستایی مجتمع آبرسانی فجر بوده که با خط انتقال ۶۵۰ کیلومتر و یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه توزیع ۸۷ روستا شهرستان را تامین آب خواهد کرد.

مدیر عامل آب و فاضلاب گلستان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از سد «نرماب» شهرستان مینودشت دو سوم روستاهای استان در درازمدت که فاقد منابع آب هستند از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: مجتمع آبرسانی روستایی فجر به ۶ قسمت تقسیم شده که برای تکمیل مجتمع آبرسانی فجر ۶ مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و ۱۵ روستا فاقد آب شرب از این طریق تامین آب خواهند شد.

هرمزی گفت: مهمترین پروژه روستاهای نوار مرزی راه‌اندازی دستگاه آب شیرین‌کن بوده که نیاز به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار داشته و ۱۳ روستا به مرکزیت روستای کرند با ۱۱ هزار نفر جمعیت از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

وی ابراز کرد: در دولت دوازدهم تعداد روستاهای فاقد آب شرب استان ۱۱۰ روستا بوده که این رقم امروز به ۷۴ روستا کاهش پیدا کرده است.

۹ پروژه آب و فاضلاب گنبدکاووس با اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و افتتاح شد

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: ۹ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان در دهه فجر کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی به چهار روستای قیزلر، دماغ، خیر خوجه‌علیا و خیر خوجه‌سفلی، یک باب مخزن ذخیره بتنی با حجم ۱۰۰ متر مکعب، یک باب ایستگاه پمپاژ و ۱۴ کیلومتر خط انتقال با بهره‌مندی یک‌هزار و ۶۲۰ نفر و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری آغاز شد.

حسین سعیدی‌راد گفت: پروژه‌های شهرستان گنبدکاووس در ایام دهه‌فجر شامل حفر سه حلقه چاه عمیق، ۲۴ کیلومتر خط انتقال آب، ۱۸ کیلومتر شبکه توزیع و سه باب مخزن بتنی به حجم ۵۰۰ متر مکعب بوده که با بهره‌برداری از آن ۳۰ هزار و ۵۵۲ نفر از آن بهره‌مند خواهند شد.

بخشدار داشلی‌برون گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: پنج پروژه روستایی شامل بهسازی معابر، اجرای جدول و کانیو، زیرسازی و تجهیز پارک کودک با اعتبار ۶۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید مرزبان سرگرد نبی‌الله خطیری بزرگترین خیابان روستای کرند به طول بیش از دو کیلومتر به نام این شهید رونمایی شد.

نورالله بابایی نژاد گفت: گازرسانی به روستا نوار مرزی و بهره‌مندی یک‌هزار و ۵۳۰ خانوار از این نعمت و بهسازی و مقاوم سازی آموزشگاه «شهید دستمرد» روستای «کرند» با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های بخش داشلی‌برون در دهه فجر است که با وجود همه مشکلات منابع مالی و تحریم‌های ناجوانمردانه در دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی به ابعاد ۵۰×۳۰ با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم افتتاح شد و در این افتتاحیه دکتر امید قول مساعد برای احداث یک سالن ورزشی سرپوشیده دادند.

انتهای پیام/2307