سردار محمدسعید فاضل‌دادگر در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی تیترآزاد به نقل از گلستان ما گفت: شهادت حاج‌قاسم خون تازه‌ای به رگ‌های مقاومت جاری کرد و قطعاً شهادت حسن نصرالله آغاز نهضت الهی و شروع فتح خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: مقاومت و پایداری را از مکتب امام (ره) آموختیم و هرجا از این مکتب فاصله گرفتیم سیلی خوردیم، رسول اکرم (ص) می‌فرماید «امنیت و سلامت دو نعمت است که در نزدم مردم ارزش آن ناشناخته است»، امنیت و سلامت دو نعمت زیربنایی زندگی ما است.

دادگر بیان کرد: مأموران انتظامی دوری از خانواده‌ها و مشقت و سختی را برای حفظ امنیت شهر و روستا و مرزها به جان می‌خرند تا شهرها و روستاها، مرزها و جاده‌های استان در امنیت باشد.

وی با بیان اینکه شرایط خاص و پیچیده استان زاینده جرم است، افزود: در تمامی طرح‌های زمستانه، نوروز و مناسبت‌های ملی و استانی و طرح مدارس و غیره گشت و استقرار عوامل انتظامی را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان ابراز داشت: روزانه ۳ هزار تماس مردم با مرکز ۱۱۰ برقرار می‌شود و نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ عملیاتی در گسترده استان در حال انجام است، جزو استان‌های برتر از نظر امنیتی هستیم و در بسیاری از عناوین باهمت عوامل انتظامی شاهد کاهش سرقت‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای را شاهد هستیم.

دادگر یادآور شد: متأسفانه در حوزه نزاع و درگیری و چاقوکشی که ناشی از آستانه تحمل پایین و عصبانیت آنی است در استان مشکل داریم و همچنین استان گلستان مقصد اتباع خارج شده که با همکاری دستگاه متولی این مشکل را حل می‌کنیم.

وی افزود: در موضوع عفاف و حجاب از سال گذشته شروع کردیم و از فروردین امسال نیز طرح عفاف و حجاب به‌صورت مستمر در حال اجرا است و آن‌گونه که باید دستگاه‌های فرهنگی باید به وظایف خود عمل کنند اتفاق نیفتاده و نگاه ما این است که کلیت عفاف و حجاب اجتماعی می‌دانیم و این موضوع را صلبی و قهری نمی‌دانیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: نظارگر آن هستیم که سازمان‌یافته‌ترین جریان ضدانقلاب در موضوع عفاف و حجاب دخالت دارند.

دادگر تأکید کرد: همه باید مراقب جنگ ادراکی و شناختی دشمن باشیم دشمن به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و مردم است و می‌خواهد جای منکر را به امر تغییر دهند.

وی افزود: فراجا اجازه نخواهد داد پرچم نفوذ و غفلت‌ها و امنیت مردم را به مخاطره بیندازد.

انتهای خبر/