Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

کسی که ما خاندان پیامبر(ص) را برای خدا دوست داشته باشد، ما و او در روز قیامت کنار هم خواهیم بود. «آنگاه دو انگشت اشاره و میانی را به هم چسبانید.

به گزارش تیتر آزاد،  امام حسن مجتبی علیه‌السلام فرمود:
کسی که ما خاندان پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) را برای خدا دوست داشته باشد، ما و او در روز قیامت کنار هم خواهیم بود. «آنگاه دو انگشت اشاره و میانی را به هم چسبانید و فرمود: مانند این دو انگشت. و اگر بخواهم می‌گویم مانند اینها «سپس دو انگشت اشاره‌ی هر دو دست را به یکدیگر چسبانید»
و کسی که ما را به خاطر دنیا دوست بدارد، بداند که اگر دنیا روی آرد، برای خوب و بد یکسان رو کند. "خوبان و بدان همه بهره‌مند خواهند شد".

متن حدیث:

قال الحسن علیه‌السلام: من أحبنا لله جئنا نحن هو یوم القیامة کهاتین. (و جمع بین اصبعین المسبحة و الوسطی من یده) و لو شئت لقلت: کهاتین (و جمع بین المسبحتین من یدیه جمیعا) من احبنا للدنیا، فاذا جاءت الدنیا اتسعت للبر و الفاجر.


«شرح الأخبار فی فضایل الائمة الاطهار، ج 2، ص 288 ح 864»

انتهای پیام/