Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بی‌احتیاطی یک شهروند باعث سقوط از آبشار شیرآباد شهر خان‌ببین با 30 متر ارتفاع شد.

 

 به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، عصرروز گذشته در آبشار شیرآباد شهرستان خان‌ببین یک نفر از شهروندان که برای تفریح به آنجا رفته بود بر اثر بی‌احتیاطی از ارتفاع 30 متری آبشار سقوط کرد.

این فرد بر اثر حادثه مذکور دچار شکستگی از ناحیه دست، پا و قفسه سینه شد.

سارا محمدی یکی از شاهدان این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: صحنه بسیار بد و دلخراشی بود.

وی ادامه داد: بسیاری از کسانی که آنجا بودند روز بدی را سپری کردند زیرا این حادثه اثر بدی را بر روحیه آنها گذاشت.

این شهروند بیان کرد: این فرد در بالای ارتفاع این آبشار قرار داشت که به نظر می‌رسید قصد شیرجه به داخل محیط حوضچه این آبشار را دارد و ناگهان پشیمان شد.

وی تاکید کرد: همین امر باعث شد که به دلیل خیس بودن محیط، سر بخورد و به پایین آبشار سقوط کرد.

این شاهد حادثه بیان کرد: بلافاصله کسانی که در آنجا بوده و به شنا مسلط بودند وی را به بیرون از آبشار هدایت کردند و با اورژانس تماس گرفته شد.

وی در پایان ابراز کرد: متاسفانه بسیاری از افرادی که در این محیط حاضر می‌شوند نکات ایمنی را رعایت نمی‌کنند و به سادگی دچار چنین مشکلاتی می‌شوند.

آبشار شیرآباد در شهرستان رامیان و در 6 کیلومتری جنوب شهر خان‌ببین و در میان جنگلی بسیار زیبا واقع شده‌ و دارای 30 متر ارتفاع است.

 

انتهای پیام/