Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25
 
عضو شورای گرگان گفت: بنده و همراهان پرتلاشم در شورا بدان جهت حامی شهردار و برنامه های او هستیم که می بینیم وی بر اساس خواست مردم و با عزمی جهادی در حال  کار و سازندگی است.
 

 

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛علی اصغر یوسفی عضو شورای شهر گرگان در مورد ابقای شهردار گفت:همانطور که در اخبار آمده بود و مهندس مروتی معاون عمرانی استاندار هفته گذشته اعلام کردند باتوجه به تشخیص وزارت کشور موضوع استثنائیت وضعیت آقای صادقلو از قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان محرز شده و بدین ترتیب ایشان در سمت خود ابقا شدند.

مشاور ارشد نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص انگیزه اش در  پیگیری تمدید حکم شهردار و حمایت از او افزود:بنده و همراهان پرتلاشم در شورا بدان جهت حامی شهردار و برنامه های او هستیم که می بینیم وی بر اساس خواست مردم و با عزمی جهادی در حال  کار و سازندگی است.

وی اظهار کرد : یقینا این حمایت مادامی که ایشان بر همین سیاق و در راستای توسعه ی شهر گام بردارد,ادامه پیدا خواهد کرد.

مهندس یوسفی در خصوص انتقاد از پیگیری نماینده گرگان در این ماجرا افزود:از روزی که ایشان کارش را در مجلس آغاز کرد بیشترین نگرانی ها,درخواستها و اظهار نظر خیل عظیمی از شهروندان از طریق تلفن و تماس حضوری و ارسال پیام; موضوع شهردار و روند ادامه ی فعالیتهای وی بود.

وی تصریح کرد: یپیگری مهندس هزارجریبی در کسوت نمایندگی مجلس و اینجانب به عنوان منتخب مردم فهیم گرگان در شورای شهر,به عنوان وظیفه ی نمایندگی بود که برای تحقق این خواسته ی به حق مردم می توانست صورت گیرد و مادامی که خدمات صادقانه شهردار در توسعه شهر عزیزمان گرگان ادامه داشته باشد,حمایت ها نیز ادامه خواهد داشت.

وی در پایان در خصوص عملکرد مهندس هزارجریبی در مجلس گفت:  در همین مدت کوتاه اقدامات خوبی انجام شده که انشالله بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است یکی از اعضای شورای شهر که در این مدت همواره در مسیر توسعه ی شهری از تصمیمات درست مدیریت شهری حمایت کرده,مهندس یوسفی عضو جوان و پر تلاش شورا بوده است.

انتهای پیام /