Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مهاجم تیم نفت تهران گفت: تیم ما با شرایطی که داشت مقابل تیم مدعی و مطرح استقلال فوق العاده ظاهر شد و یک گام به جلو برداشت. 



به گزارش تیتر آزاد ، محمد قاضی در گفتگو با سایت برنامه نود افزود: ما شرایط بسیار خاص و ویژه ای داشتیم. همین چند روز پیش بود که تمرینات ما شروع شد و پس از مشخص شدن تکلیف باشگاه نفت آقای دایی به عنوان سرمربی انتخاب شد. راه دور نرویم، خود من و یکی دو بازیکن دیگر همین دیروز قراردادمان را ثبت کردیم. این نشان می دهد که تیم ما خیلی اورژانسی و اضطراری وارد مسابقات شد. با این وجود در یکی دو هفته اخیر که تمریناتمان آغاز شده خیلی خوب تمرین کردیم و آقای دایی با برنامه هایی که پیاده کرد انسجام خوبی را در تیم و مجموعه به وجود آورد.

وی ادامه داد: بچه ها انگیزه فوق العاده ای داشتند. تیم ما تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان است. بسیاری از بازیکنان شاخص نفت از این تیم جدا شده اند. دیدید که ۵-۶ بازیکن جدید دیروز در ترکیب بودند حالا علاوه بر عدم آمادگی بدنی خوب بحث هماهنگی نفرات هم وجود دارد ولی ما با کوشش و تلاش زیاد توانستیم موقعیت های بسیار خوبی خلق کنیم در نیمه دوم واقعا چندین موقعیت بسیار عالی داشتیم  و مجموعا دو بار تیر دروازه مانع رسیدن ما به گل شد. 

قاضی درباره علمکرد خودش گفت: من هم مثل بقیه بچه ها تمریناتم را تازه آغاز کرده ام و تلاش می کنم با دیگر نفرات هماهنگ شوم. تمام تلاش خودم را کردم دستورات آقای دایی را در زمین پیاده کنم و بدشانس بودم که یک بار آن گونه توپ به گل تبدیل نشد و در یک صحنه هم داور از اعلام پنالتی خودداری کرد که برخی کارشناسان هم روی آن صحه گذاشته اند. من درباره داوری حرف نمی زنم و فقط به نظر کارشناسان استناد می کنم. در مجموع تیم ما با شرایطی که داشت مقابل یک تیم مدعی مثل استقلال فوق العاده ظاهر شد.

قاضی درباره تیم استقلال گفت: پرسپولیس و استقلال تیم های بزرگی هستند که همیشه باید مدعی باشند. شاید استقلال به خاطر بدنسازی سنگین از نظر بدنی در شرایط خوبی نبود حالا باید دید آنها در هفته های آتی چه شرایطی خواهند داشت. ولی مجموعه پرسپولیس و استقلال نفرات خوبی را در اختیار دارند و همچون گذشته تلاش می کنند مدعی باشند. 

قاضی در پایان درباره مطالباتش از پرسپولیس و استقلال گفت: فکر نکنید فقط از پرسپولیس یا استقلال طلب دارم، خیلی تیم ها مثل صبا و فولاد هم به من بدهی دارند. انگار در این فوتبال قرار نیست بازیکنان حتی ۷۰ درصد قراردادی که می بندند را بگیرند. برخی مبالغ بابت مالیات و سهم فدراسیون و سازمان لیگ و... کسر می شود و این جالب نیست در چنین شرایطی فوتبالیست ها نتوانند به حق و حقوق خود برسند.

انتهای پیام/