Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه جدید گنبدکاووس با بیان اینکه حفظ جایگاه قرارگاههای فرهنگی و ارتقاء آن توقعی است که مقام معظم رهبری از جایگاه های نماز جمعه دارد، بر اهمیت تلاش و کوشش در این مسیر به عنوان وظیفه این جایگاه تاکید کرد.


به گزارش تیتر آزاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی با اشاره به اینکه حجت الاسلام سبحانی با عملکرد خود محاسن و خوبی های خود را به نمایش گذاشت ،افزود: بزرگان نیاز به بیان خوبی ها ندارند، هنگامی که در جامعه راه می روند خوبی ها و عملکرد خوبشان نشان می دهد.
وی  با بیان حدیثی به این مضمون که "با یاد خوبان رحمت نازل می شود" بر اهمیت اجلال و تکریم از بزرگان تاکید و در ادامه تصریح کرد: ما باید در احترام گذاشتن به شخصیت ها الگو باشیم و حفظ حرمت ها یکی از وظایف اصلی و اولیه ما است که اگر کسی به مومنی اهانت کند در کمین جنگ با خدا نشسته است".
"ترور شخصیت، از ترور شخص بدتر است" جمله دیگر امام جمعه جدید بود که بر اهمیت حفظ جایگاه و حرمتهای اشخاص تاکید داشت.
حجت الاسلام محمود ترابی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) افزود: جوانان باید سعی کنند با بزرگداشت آنچه به خدا مربوط است عاقبت دنیا و اخرت را برای خود در پیش بگیرند.
دستاورد حجت الاسلام سبحانی، مهربانی های مردم است
امام جمعه جدید گنبدکاووس با اشاره به مهربانی های مردم نسبت به حجت الاسلام سبحانی، افزود: دستاورد حجت الاسلام سبحانی این سرمایه اجتماعی است که نمازجمعه باشکوهی را در این شهرستان مشاهده می کنیم که در استان نمونه است، به همین خاطر هیچ میراثی بالاتر از ادب نیست.

tajlil qaboos 14
حجت الاسلام ترابی افزود: ان شالله با کابینه جدید مسئولین شهرستان گنبدکاووس با همدلی و برای تحقق مطالبه های مردمی به ارتقاء معنویت و انقلابی گری در این شهرستان کمک کنیم.فرمانده سپاه گنبدکاووس نیز در مراسم تجلیل از امام جمعه سابق این شهرستان، با بیان اینکه تجلیل از حجت الاسلام سبحانی تجلیل از جایگاه و نقش روحانیت در طول تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: حجت الاسلام سبحانی یک شخصیت با اندیشه جهادی و نهادی است که سعی در عملیاتی کردن گفتمان مقام معظم رهبری در همه عرصه ها را داشت.

tajlil qaboos 2
سرهنگ علی لشکر بلوکی با اشاره به اینکه با شناختی که از حجت الاسلام ترابی امام جمعه جدید گنبدکاووس دارد، افزود: حجت الاسلام ترابی روحیه ای انقلابی، بصیر و جهادی دارد که با این سابقه درخشان، وی می تواند در زمینه وحدت و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی پیش قراول و پیشبرنده باشد.
وی با بیان اینکه سپاه و بسیج با حفاظت از عرصه های انقلاب اسلامی در کنار امام جمعه و فرماندار جدید این شهرستان می تواند  ما را در پیش برندگی در سطح جامعه کمک کند.
حامی حجت الاسلام ترابی خواهم بود/اجازه نمی دهم جایگاه امامت جمعه تضعیف شود
در ادامه حجت الاسلام سبحانی با اشاره به ایه های اخر سوره حشر، توجه به تقوا و فراهم کردن توشه برای اخرت را از مهم ترین وظایف مومن در دنیا دانست و افزود: دنیا فانی است و نباید ما غفلت کنیم و تحت تاثیر تعریفها و تمجید ها قرار بگیریم باید کاری کنیم که به سود آن دنیا بخورد.

tajlil qaboos 9
امام جمعه سابق گنبدکاووس با بیان اینکه ما همه موظف هستیم از حجت الاسلام ترابی حمایت کنیم،‌افزود: باید با شرکت در نماز جمعه  ، مراوده با ایشان از وی حمایت و پشتیبانی کنیم تا جایگاه نماز جمعه را حفظ کنیم.
وی  در ادامه حجت الاسلام ترابی  را شخصیتی انقلابی و متدین و ولایی دانست که اندیشه ها و سخنانش می تواند در جمع ها و اجتماعات کمک کند.

tajlil qaboos 11

tajlil qaboos 13

tajlil qaboos 16

tajlil qaboos 6

tajlil qaboos 7

tajlil qaboos 8

tajlil qaboos 10

tajlil qaboos 12

tajlil qaboos 17

tajlil qaboos 18

tajlil qaboos 19

tajlil qaboos 20

tajlil qaboos 21

tajlil qaboos 22

tajlil qaboos 23

انتهای پیام/