Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حسن و حسین صادقلو خرداد 92 با تبلور دولت تدبیر و امید صدارت گلستان و گرگان را بدست گرفتند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از سلام گلستان، خرداد 92 و پیروزی دولت تدبیر و امید باعث شد تا رویکردی جدید با عناصری متفاوت با دولت گذشته ، اختیارات کشور را در دست بگیرد.

تلفیقی از اعتدالگرایی و اصلاح طلبی و بعضا مدیران معتدل گذشته باعث شد تا مردم پس از مدتها شاهد مدیرانی از رده میانی بدون دغدغه های سیاسی باشند .

این رویکرد اما در گلستان باعث شد تا اصلاح طلبان شهرستانی که تا بحال به چشم نمی آمدند دیده شوند و با توجه به اینکه دولت دنبال استاندار بومی بود، این حسن صادقلو رامیانی بود که به عنوان هفتمین استاندار گلستان بعد از دراز گیسو ، احمدی ، مهیمنی ، شاعری ، محمودزاده و قناعت انتخاب شد.

حسن صادقلو بعد از انتصابش اگر چه حمایتهای تلویحی نماینده ولی فقیه در گلستان را داشت اما مورد انتقاد سیاسیون مرکز استان قرار گرفت و بعد از انتصاب چند مدیر شرق استانی و مخصوصا رامیانی با پسوند "لو" رسانه های استان و مطبوعات رقیب انتقادات سختی را مطرح کردند تا جایی که نظری مهر نماینده وقت غرب استان در گقتگو با سایت گلستان ما اعلام کرد اگر انتصابات از شرق استان تداوم یابد جلوی آن خواهم ایستاد.

علی یازرلو در روابط عمومی استانداری ، حسینقلی قوانلو در صنعت و معدن ، رضا قوانلو در کتابخانه ها ، جواد صادقلو در فرمانداری رامیان "لو"های سرشناسی بودند که در این دولت پست گرفتند.

اما در مرکز استان نیز خبرایی بود . شورای شهر به دنبال شهرداری بود که تحول بیافریند و به همین دلیل جمعی از اعضای شورای شهر گرگان با لیدری ناصر گرزین عضو اصولگرای شورای شهر گرگان به دنبال حسین صادقلو افتادند .

حسین صادقلو مقطعی در سالهای ابتدایی دهه 80 در گرگان شهردار بود اما به دلیل عدم تعامل مثبت اصلاح طلبان با وی ره به جایی جز استعفا نبرد.

اما این بار جمعی از اعضای شورای شهر مردانه و جانانه پای صادقلو ایستادند و در برزخ تهدیدات و فشارهای بی امان ،شهرداری که گفته می شود محبوب مردم گرگان هست را حفظ کردند .

اما اینک سه سال از صدارت دو "لو" بزرگ و دوست داشتنی در استان گلستان و گرگان می گذرد و شاهدیم که قلعه محکم "لو"ها ناجوانمردانه مورد هجمه برخی گروههای سیاسی منفعت طلب و مغرضین بدهکار به دولت و طلبکار از مردم قرار گرفته است .

شواهد و قرائن نشان می دهد که مردم استان از عملکرد هر دو " لو" رضایت دارند و مخصوصا در شهر گرگان عده ای تا پای جان شهردار را دوست دارند و بالعکس، به قول حامد صمدلویی حامی فدایی شهردار و به قول مخالفین پیمانکار رسانه ای شهردار ،  عده ای که عوارض و مالیات زیادی به شهرداری بدهکارند در مقابل وی صف آرایی کرده اند .

حال باید منتظر ماند و دید دو "لو"ی بزرگ و محبوب استان می توانند از این هجمه ها به سلامتی عبور کنند و قلعه توسعه استان گلستان بسازند و یا تندروی های منفعت طلبان همچنان در راه توسعه استان دست انداز ایجاد می کند.

  20120606 1962738027

انتهای پیام /