Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

یک سایت اینترنتی خرید و فروش کالا و ارائه خدمات در اقدامی عجیب رسما آگهی مربوط به دوره های رقص و آموزش انواع رقص را منتشر کرده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک سایت اینترنتی خرید و فروش کالا و ارائه خدمات در اقدامی عجیب رسما آگهی مربوط به دوره های رقص و آموزش انواع آن را منتشر کرده است.

با وجود برخی از مواد قانونی مبنی بر ممنوعیت آموزش رقص و آگهی دادن پیرامون این موضوع، باز هم مشاهده می شود که آگهی تبلیغات برای این موضوع در سایت های تبلیغاتی و همچنین در سطح شهر گسترده است.

در آگهی این کلاس ها درج شده است که مدارکی نیز در پایان دوره اعطا می شود و این مدارک به صورت بین المللی و تحت لیسانس اتریش هستند.

آگهی هایی از این دست در این سایت زیاد دیده می شود؛ سایتی که پیش از این به خاطر درج آگهی هایی مربوط به یافتن هم خانه جنس مخالف و یا همسفر جنس مخالف مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته بود اما همچنان این سایت در سایه سکوت مسئولین به فعالیت های خود ادامه می دهد.

اگرچه این سایت نیازمندی های زیادی را پاسخ می دهد اما این موضوع دلیل زیر پا نهادن قانون از طریق این سایت نیست و نظارت های بیشتر می تواند جلوی انتشار چنین آگهی هایی را بگیرد.

در این آگهی ها از متقاضیان فراگیری دوره های آموزش رقص و حرکات موزون ایرانی، آذری، باله، عربی، هندی و ... خواسته شده است تا با پرداخت یک میلیون تومان! در این کلاس ها ثبت نام کنند.

فعالیت های خارج از چارچوب این سایت ها به بهانه کسب درآمدهای کلان از طریق معاملات مردم تا کنون دور از چشم وزارت ارشاد بوده است و در حالی که وزارت ارشاد به سایت هایی که کوچکترین انتقادی به دولت وارد کنند سریعاً اولتیماتوم می دهد، تا کنون تذکری به خاطر درج آگهی های خلاف قانون در این سایت نداده است.

انتهای پیام/