Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: خانمی که به بهانه استخدام کردن در یکی از ادارات دولتی از یکی از شهروندان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در زاهدان دستگیر شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دادمردان، رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در این رابطه اظهار داشت: خانمی که به بهانه استخدام کردن در یکی از ادارات دولتی، از یکی از شهروندان یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در زاهدان دستگیر شد.
ابراهیم ملاشاهی ادامه داد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه خانمی به بهانه استخدام وی در یکی از نهادهای دولتی با دریافت مبلغ زیادی از او کلاهبرداری کرده است، بررسی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس در این زمینه آغاز شد.
وی افزود: در تحقیقات تخصصی و بررسی اسناد و مدارک کارآگاهان پلیس دریافتند که فرد مورد نظر با دریافت یک میلیارد و 500 میلیون ریال به بهانه استخدام در یکی از نهادهای دولتی از شاکی کلاهبرداری کرده است لذا با هماهنگی مراجع قضایی متهم در زاهدان شناسایی و دستگیر شد.

ملاشاهی خاطر نشان کرد: این متهم در اظهارات خود به کلاهبرداری از شاکی به بهانه فوق اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/