Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25
هزارجریبی در مناقشه شهردار چکار می کند؟

یک طرف عمو حسین صادقلو شهردار موفق گرگان و از یک طرف اصلاح طلبان و حامیان جدی نبی هزارجریبی ، باید منتظر بمانیم تا تدبیر نماینده جوان گرگان در این موضوع را ببینیم .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ قصه تغییر هر ساله شهردار گرگان و جنجالهایی که هنگام تمدید حکم حسین صادقلو در شورای شهر گرگان بوجود می آید به یک چالش عمیق و لاینحل در مرکز استان تبدیل شده است .

دیگر حتی استانداری گلستان و فرمانداری گرگان نیز قادر نیستند تا اختلاف و شکاف عمیق بوجود آمده را ترمیم کنند و هر عضو شورای شهر گرگان و بعضا شهردار گرگان حرف خودشان را زده و در بزرگراه حاشیه سازی تخت گاز می روند.

در عین حال گفته می شود دو عضو شورای شهر به شدت پیگیر وضعیت ایثارگری حسین صادقلو هستند تا ببینند واقعا وی در جریان غائله گنبد حضور داشته و اصلا گواهی ایثارگری دارد یا نه ؟

اما نکته اساسی که این روزها نبی هزارجریبی نماینده اول مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با آن به چالش خورده اینست که هم شهردار گرگان و هم بدنه اصلاح طلبان که منتقد اصلی حسین صادقلو می باشند در دو مرحله انتخابات سخت مجلس دهم نبی هزارجریبی را یاری کرده و او را به مجلس فرستادند .

حسین صادقلو شهردار گرگان در دور اول انتخابات مجلس یعنی هفت اسفندماه به همراه حامیان شهردار بنرهای بزرگی را در سطح شهر نصب کرد و عده زیادی از مردم گرگان که شهردار نزدشان محبوبیت داشت به نبی هزارجریبی رای دادند .

از سویی پدر نبی هزارجریبی با حسین صادقلو رفاقتی دیرینه داشت و حتی نبی هزارجریبی خود عنوان می کرد که ما صادقلو را "عمو حسین" خطاب می کردیم و طبعا این همه نزدیکی باعث شده تا دو طرف به یکدیگر وفادار باشند .

اما در آن سو ؛ اصلاح طلبان گرگانی نیز هم در مرحله اول و هم مرحله دوم سرسختانه از نبی هزارجریبی دفاع کرده و برایش رای جمع کردند ، حتی بارچیان منتقد سرسخت امروز شهردار با ماشین گرانقیمت خود کوچه به کوچه و تا پاسی از شب در ایام انتخابات و روز رای گیری برای لیست امید به جمع آوری رای مشغول بود.

حال این اصلاح طلبان منتقد شهردار گرگان دوست دارند که نماینده شهرشان به دنبال مطالبات آنها باشد اما نبی هزارجریبی در این برزخ دو راهی چه خواهد کرد ؟

نبی هزارجریبی در این قضیه حمایتهای مشاور ارشد خود علی اصغر یوسفی را دارد . یوسفی فعال بزرگ اقتصادی و عضو شورای دوره چهارم گرگان یکی از وزنه های اصلی حامی صادقلو شهردار گرگان است ، قطعا تدابیر و مشاوره های یوسفی همراه همیشگی هزارجریبی در انتخابات برای وی اهمیت زیادی دارد.

حال یک طرف عمو حسین صادقلو شهردار موفق و محبوب گرگان و از یک طرف اصلاح طلبان و حامیان جدی وی ، باید منتظر بمانیم تا تدبیر نماینده جوان گرگان در این موضوع را ببینیم که وی از این بحران بوجود امده چطور عبور خواهد کرد.

انتهای پیام /