Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نیروهای مقاومت حملات عناصر تروریستی به مناطق غرب و شمال غرب و جنوب حلب را دفع کرده و دستکم ۴۰ تروریست را از پای درآوردند.

 

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، از عصر یکشنبه صدها تن از عناصر تروریستی جیش الفتح حملات سنگینی را با هدف تصرف مناطق شمال غرب و غرب حلب آغاز کردند.

تروریستها در ابتدای حملات حملات موشکی و خمپاره ای را به مواضع نیروهای سوری و مناطق تحت کنترل آن را آغاز کردند و حملات خود را با دو خودروی انتحاری انجام دادند که نیروهای مقاومت توانستند قبل از رسیدن دو خودرو به مواضع نیروهای مقاومت آن را منهدم کنند.

همزمان نیروهای جبهه مقاومت توانستند بخوبی در مقابل حملات تروریست ایستادگی کنند و ده ها تن از تروریست ها از جمله مسئول ارشد تانکها در گروه تروریستی احرار الشام بنام سیف الله را از پای درآورند.

به گزارش بین الملل فارس، همزمان با این عملیات، رسانه‌های تروریستها از اشغال جمعیه «الزهراء» خبر دادند که کاملا کذب بود.

همزمان در محور جنوب شهر حلب تروریستها برای اشغال کارخانه سیمان واقع در جنوب شرق منطقه راهبردی الراموسه حملاتی را به مواضع نیروهای سوری انجام دادند که برای دقایقی توانستند آن را اشغال کنند اما سرانجام پس از چند ساعت درگیری ناچار شدند از آن عقب‌نشینی کنند و ارتش سوریه موفق شد آن را تحت کنترل نگاه دارد تا محاصره حلب حفظ شود.

هدف از عملیات در این منطقه شکستن کامل محاصره تروریستها اعلام شده بود که ناکام ماند.

تا ساعات پایانی شب گذشته حداقل 13 بار جنگنده‌های روس مواضع تروریستها را در این منطقه هدف قرار دادند.

در جریان این درگیریها که تا بامداد امروز دوشنبه ادامه داشت دستکم 40 تروریست کشته شدند.

انتهای پیام/